Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@14:23:15 GMT

رکورد "بله" در انجام تراکنش‌های مالی

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۸۸۹۵

در پاییز امسال میزان تراکنش های مالی انجام شده در پیام رسان «بله» نسبت به فصل گذشته با 25 درصد رشد همراه بود و به بیش از 12 میلیون تراکنش رسید. ناطقان: به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، پیام رسان مالی «بله» با هدف تحقق ایده آل های مخاطبان خود در ارتباطات مالی و اجتماعی، همواره به دنبال گسترش و بهبود امکانات موجود است و ضمن فراهم کردن امکانات یک پیام رسان برای مخاطبان، امکان انجام خدمات بانکی و مالی را نیز در این بستر میسر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ماه های مهر، آبان و آذر بیش از 7/5 میلیون تراکنش موفق کارت به کارت در این پیام رسان انجام شده است که نسبت به فصل تابستان رشد 25 درصدی را نشان می دهد.
در پاییز امسال بیش از سه هزار و 350 میلیارد تومان پول در بله گردش داشته و بیش از 520 هزار درخواست پول ارسال شده است.
در مدت مذکور، بیش از 1/2 میلیون خرید شارژ به ارزش بیش از شش میلیارد تومان و 530 هزار فقره پرداخت قبض در پیام رسان بله صورت گرفته است.
مخاطبان و کاربران بله همچنین بیش از 90 هزار تراکنش کارت به کارت روزانه انجام داده اند و حجم پول انتقال یافته روزانه نیز به 35 میلیارد تومان می رسد.
پیام رسان مالی «بله» اکنون بیش از دو میلیون و 820 هزار عضو دارد و در پاییز امسال تعداد 141 هزار کانال و 145 هزار گروه در پیام رسان مالی بله فعال بوده اند.
این پیام رسان برای نخستین بار زمینه انجام خدمات بانکی بر بستر شبکه های مجازی در کشور را فراهم کرده است و اکنون علاوه بر بانک ملی ایران، 18 بانک دیگر به این شبکه متصل هستند و کاربران می توانند از کارت های این بانک ها به عنوان کارت مبدا استفاده کنند.
در پاییز امسال، این پیام رسان در پایداری شبکه نیز عملکرد قابل قبولی داشته و به‌صورت متوسط 99/95 درصد زمان روزانه را در دسترس و در حال ارائه سرویس بوده است.
برچسب ها: تراکنش های مالی ، پیام رسان بله ، بانک ملی ایران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تراکنش های مالی پیام رسان بله بانک ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۸۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات به اتباع خارجی صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارک معتبر انجام می‌شود

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان با رئیس مهمانشهر و شورای مهمانشهر بردسیر دیدار کرد. 

در این نشست اعضای شورا، مسائل و مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مربوط به مهمانشهر را تشریح کردند. 

روح‌الله خضری‌پور مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان با تبریک روز شورا گفت: شورا باید در بهره‌برداری حداکثری از منابع به منظور تقویت امور و حل مسائل و مشکلات مردم اقدام کند، مهمانشهر‌ها بالقوه دارای ظرفیت اجتماعی و اقتصادی بالایی هستند که وظیفه شورا بالفعل و عملیاتی کردن آنهاست. 

وی عنوان کرد: شورا باید از تصدیگری فاصله بگیرد و نقش ستادی خود را در هدفگذاری و تصمیم‌سازی برای امور زیربنایی تقویت کند و با تدابیر حکیمانه و موثر همانند لکوموتیو یک قطار موتور محرک در پیشبرد امور باشد. 

خضری‌پور گفت: در این راستا اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری هم صرفا از برنامه‌های هدفمند و اثربخش حمایت می‌کند...

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • خدمات به اتباع خارجی صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارک معتبر انجام می‌شود
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • رکورد وصول مطالبات صندوق توسعه ملی شکسته شد
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود