Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام  سید موسی حسینی مجد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد، با اشاره به بروز حوادث مختلف در محور گردنه اسدآباد  بر لزوم ایمن سازی این محور تاکید و بیان کرد:  گردنه اسدآباد به دلیل موقعیت نامناسب موجب بروز حواث مختلف در طی سال می شود که با افزایش ضریب ایمنی این محور حوادث و تصادفات  کاهش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد شدید از بی توجهی مسئولین کشوری و استانی نسبت به حل مشکل این گردنه، افزود: متاسفانه با کوتاهی مسئولین شاهد بروز حوادث ناگوار دراین منطقه هستیم؛ 8 سال است  نسبت به حل این مشکل فریاد می زینم ولی متاسفانه هیچ اقدامی صورت نمی گیرد.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به انجام پروژه تعریض در جهت ایمن سازی گردنه، تصریح کرد:نصب بلوکهای سیمانی و تعریض راه حل خوبی ست اما آیا این دو اقدام در مواقع کولاک و یخبندان کمکی به کاهش حوادث نمی کند.

وی ضمن خواستار از مسئولین در جهت احداث تونل در گردنه اسدآباد عنوان کرد: با این اقدام مشکلات گردنه بصورت دائمی حل خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی مجد به فوت دلخراش مادر باردار اسدابادی در محور گردنه اسد اباد طی هفته گذشته اشاره و بیان کرد: این حادثه دل مردم اسدآباد را به درد آورد.

وی  با توضیح اینکه گردنه اسدآباد در مسیر اصلی اتصال نقاط مختلف کشور با غرب است یاداور شد: گردنه اسدآباد به دلیل قرار گرفتن در مسیر کربلا و چند استان غربی کشور  بسیار حائض اهمیت است و این مسیر رامتمایز کرده که جهت جلوگیری از بروز حوادث تلاش جمعی نمایندگان مجلس در غرب کشور را برای اصلاح مسیر می طلبد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: گردنه اسدآباد حادثه امام جمعه اسدآباد حسینی مجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد

سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گردنه تته پس از پنج ماه انسداد با تلاش راهداران شهرستان پاوه کاملاً بازگشایی و ایمن سازی شد.

وی افزود: گردنه تته یکی از نقاط مرتفع و برف گیر استان کرمانشاه، شهرستان پاوه به شمار می‌رود که هر سال با بارش اولین برف بسته خواهد شد؛ با توجه به سخت گذر بودن این محور، امکان انجام عملیات برف روبی وجود ندارد و بازگشایی آن به اول بهار سال آینده موکول می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این گردنه ۲۱ کیلومتر طول دارد که ۱۷ کیلومتر آن در محدوده استان کرمانشاه شهرستان پاوه واقع شده است و مابقی آن در حوزه استحفاظی استان کردستان و شهرستان سروآباد است.

کهریزی در پایان افزود: گردنه تته در منطقه اورامانات محور ارتباطی شهرستان پاوه و شهرهای نودشه و نوسود در استان کرمانشاه به شهرستان سروآباد و مریوان در استان کردستان است.

کد خبر 6087792

دیگر خبرها

  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • بازگشایی گردنه تته بعد از پنج ماه
  • فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • عملیات بازگشایی گردنه تته در مسیر پاوه به سرو آباد
  • گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • دیپلماسی می‌تواند مشکل کرسنت و شکایت گازی ترکمنستان از ایران را حل کند