Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-08@21:02:05 GMT

صادرات ۴۰ هزار تن انواع آبزیان از هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۹۳۳۰

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: ارزش آبزیان صادرشده ۱۳۰ میلیون دلار است.
محسن یکتاپورافزود: آبزیان به کشور‌های چین، مالزی، هنگ کنگ، امارات متحده عربی و فرانسه صادر شده است.
مدیرکل شیلات هرمزگان با بیان اینکه در نیمه نخست امسال ۱۳۰ هزار تن انواع آبزیان در هرمزگان صید شده است، پیش بینی کرد تا پایان سال ۳۰۰ هزار تن انواع آبزی در هرمزگان صید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارسال ۲۷۶ هزار تن انواع آبزیان در هرمزگان صید شد.
یکتاپور علت افزایش تولید محصولات شیلاتی را افزایش سطح زیرکشت میگو، نوسازی ناوگان صیادی و افزایش بهره برداری از ظرفیت‌های شیلاتی استان اعلام کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۹۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم صادرات و واردات افزایش داشته است

به گزارش خبرنگار مهر علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیات دولت در حضور خبرنگاران گفت: فروردین ماه، ماهی است که کشورهای خارجی برخلاف کشورمان، چندان تعطیل نیستند و طبیعتاً انتظار می‌رفت تراز تجاری فروردین ماه که همیشه در گذشته منفی و کمتر بود به همان صورت باشد، ولی خوشبختانه در فروردین ۱۴۰۳، هم تراز به نسبت سال‌های گذشته افزایش یافته و هم حجم صادرات و واردات افزایش داشته است.

وی‌افزود: ان‌شاءالله این نشانه‌ای باشد بر سالی که نکوست از بهارش پیداست و امیدواریم با همین دست فرمان امسال را با منابع ارزی خوبی جلو ببریم.

در حال تکمیل…

کد خبر 6100253

دیگر خبرها

  • بازگشت نخستین گروه از زائران هرمزگانی سرزمین وحی
  • بازگشت زائران عمره ‌هرمزگانی به بندرعباس
  • حجم صادرات و واردات افزایش داشته است
  • ذخیره‌سازی ۳۰ میلیون متر مکعب آب در سازه‌های آبخیزداری هرمزگان
  • صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین
  • صادرات ۷۴ تن محصولات زراعی، دامی و آبزیان در استان قزوین
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • افزایش تولیدات آبزیان فرآوری چهارمحال وبختیاری به ۳۶ هزار تن
  • تجار قمی در فروردین ماه به ۲۲ کشور صادرات کالا داشتند
  • ریل گذاری ایران و امارات برای افزایش صادرات