Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: فرهنگ اقتصادی مبتنی بر اصول انقلاب و اسلام ناب نباید فراموش شود. ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، سردار یعقوبعلی نظری در مراسم «بال فرشتگان» که با هدف پاسداشت  پرستاران ایثارگر و به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات موسسه فرهنگی روزنامه قدس برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به تهاجمی که دنیای استکبار علیه انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف دارد نباید از هیچ عرصه‌ای غفلت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در این راستا در حالی که در خطوط نبرد و مقاومت حاضر هستیم در عرصه‌های امنیتی نیز باید هوشیار باشیم و حضور دشمن را پاسخ دهیم علاوه بر آن در عرصه‌های فرهنگی هم که پایه و اساس همه سنگرهای ما است باید به وظایف خود عمل کنیم. 

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: اگر امروز در عرصه اقتصاد مشکلاتی وجود دارد نباید فرهنگ اقتصادی مبتنی بر اصول انقلاب و اسلام ناب را فراموش نکنیم چرا که پرداخت فیزیکی و مادی به برخی عرصه‌ها ممکن است اگر دقت نکنیم ما را از فرهنگ آن عرصه که پایه و اساس مبارزه ما است، غافل کند. 

لرستان| دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی تمامی ندارد؛ طراحی گسترده دشمن در جنگ نرممعاون وزیر آموش و پرورش در رشت: شناخت روش‌ حمله دشمن در جنگ نرم ضروری استنصیرزاده: در زمان جنگ نرم تمام کشور خط مقدم است

سردار نظری با اشاره به اهمیت برگزاری محافل فرهنگی نظیر این شب خاطره، تصریح کرد: برگزاری این یادمان‌ها و برنامه‌های، زمینه‌های فرهنگی را برای همه عرصه‌هایی که ما مامور به حضور در آن هستیم فراهم می‌کند و در این راستا ما بر مبنای فرهنگ و اندیشه‌های انقلاب اسلامی می‌توانیم پاسخ لازم به تهاجمات دشمن را دهیم.

انتهای پیام/ش

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۹۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است

فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد گفت: فرهنگ، تنها عرصه‌ ای است که دشمن به آن امید بسته و با تمام توان در آن عرصه به جنگ با ما وارد شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق،سرهنگ علی ربیعی در دیدار با رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه ظرفیت‌ های انسانی عظیمی در جبهه فرهنگی وجود دارد، اظهارداشت: امروز شاهد یک حرکت بزرگ در ساختار سازی جبهه فرهنگی هستیم.

وی افزود: با توجه به توسعه ظرفیت‌ های انسانی در کشور، نیاز جدی به الگوهای هم افزایی داریم.

سرهنگ ربیعی با تاکید بر اینکه میدان جنگ امروز، عرصه فرهنگی است، اذعان کرد: فرهنگ، تنها عرصه‌ ای است که دشمن به آن امید بسته و با تمام توان در آن عرصه به جنگ با ما وارد شده است.

فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد با بیان اینکه این جنگ کاملاً ادراکی و شناختی است، افزود: میدان جنگ فرهنگی، اذهان، اعتقادات، باورها و اخلاق و رفتار نسل جوان ما است.

وی با اشاره به دستاورد های انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: به‌ فضل الهی در انقلاب اسلامی، با توکل به خدا و اراده مستحکم مردم و نخبگان جامعه، توانسته‌ ایم در عرصه‌ های مختلف بر دشمن چیره شویم.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد