Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: جمعی از هنرمندان سینما و تئاتر به همراه اسحاق جهانگیری، سالروز تولد ۸۰ سالگی علی رفیعی را روی صحنه تالار وحدت جشن گرفتند.

شب گذشته (شنبه ۲۲ دی) جشن تولد ۸۰ سالگی علی رفیعی، کارگردان پیشکسوت تئاتر ایران، هم‌زمان با اجرای ویژه نمایش "خانه برناردا آلبا" برگزار شد.

در این مراسم و پس از پایان اجرای نمایش "خانه برنارد آلبا"، کلیپی از مهدی هاشمی و گوهر خیراندیش پخش شد که در آن ۸۰ سالگی علی رفیعی را تبریک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه و در حالی که کارگردان و بازیگران نمایش روی صحنه حضور داشتند، افشین هاشمی، بازیگر تئاتر و سینما به زبان طنز در سخنانی گفت: "یک بار افتخار پیدا کردم تا در نمایش دکتر رفیعی بازی کنم ولی بعد از آن دیگر فرصت نشد و هرچه انتظار کشیدم فایده‌ای نداشت و دعوت نشدم؛ حتی پیش آقای جهانگیری رفتم نامه بگیرم ولی فایده نداشت. حاضر شدم پولشویی کنم ولی باز هم نشد تا اینکه دکتر خودش گفت افشین این نمایش اصلا نقش مرد ندارد، اما بعد که کار را دیدم سرشکسته شدم چون فهمیدم یک مرد، نقش یک زن را بازی می‌کند."

سپس نوبت به اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهور رسید که با حضور روی صحنه، تابلویی را به علی رفیعی اهدا کند. در ادامه و پس از حضور جمع زیادی از هنرمندان روی صحنه، شمع کیک تولد ۸۰ سالگی دکتر رفیعی، خاموش شد.

رسول صدرعاملی، همایون ارشادی، فاطمه معتمدآریا، جعفر پناهی، مهتاب کرامتی، حسن فتحی، احترام برومند، اکبر زنجانپور، پانته‌آ پناهی‌ها، پگاه آهنگرانی، لاله اسکندری، منوچهر شاهسواری، پانته‌آ بهرام، فرشته طائرپور، فرشته صدرعرفایی، مهدی پاکدل، نغمه ثمینی، رعنا آزادی‌ور، علیرضا شجاع‌نوری، مهدی سلطانی، الهام کردا، ابوالحسن داودی، علی سرتیپی، حبیب رضایی، صابر ابر و ... از جمله هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.

سه سال پیش هم (دی ۱۳۹۴)، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه اجرای نمایش "خاطرات و کابوس‌های یک جامه‌دار از زندگی و قتل میرزا تقی‌خان امیرکبیر" به کارگردانی علی رفیعی، در جشن تولد این کارگردان شرکت کرده بود.

نمایش "خانه برناردا آلبا" به نویسندگی فدریکو گارسیا لورکا، مترجمی احمد شاملو، کارگردانی علی رفیعی و تهیه‌کنندگی ستاره اسکندری تا ۱۷ بهمن‌ در تالار وحدت اجرا خواهد شد. رویا تیموریان، مریم سعادت، مائده طهماسبی، نسرین درخشان‌زاده، پریسا صبوری‌نژاد، ریحانه سلامت، یلدا عباسی، سارا رسول‌زاده، مصطفی ساسانی، مرضیه بدرقه، ساناز روشنی، فرزانه زینتی، ساناز نجفی، ستاره بذرافشان و زهره رمضانی بازیگران این نمایش هستند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

اعدام 3 تبهکار در میدان 7 تیر یاسوج + عکس و جزئیات بعد از خطبه عقد فهمیدم در 22 سالگی زن پنجم محسن شدم ! اعتراف هولناک پسر 13 ساله به قتل امیر عباس 5 ساله در مشهد / جسد لخت پیدا شد ! دختر مشهدی: پدرم در وضعیت بدی مچم را گرفت و آن پسر توانست فرار کند رفتار توهین آمیز خانم معلم با شاگرد اوتیسمی مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دعوت شیطانی از دختر17 ساله تهرانی به خلوتگاه پسر نوجوان / فیلم های تجاوز فاش کرد +عکس تجاوز به دختر 14 ساله در بازی والیبال +عکس زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد دخترانی که مهره مار دارند و خدمات متنوع دیگری هم ارائه می کنند! / پلیس فتا هشدار داد کارمند شهرداری کرمان دستگیر شد/ او کودکان گل فروش را ناچار به خوردن گل ها کرد +فیلم جست و جوی 13 ساله زن تهرانی برای یافتن پسرش نتیجه داد / صادق را 3 ملیون تومان فروخته بودند !+ عکس روحانی سرشناس خلع لباس شد / دادستان تهران شکایت کرد + عکس ثبت فیلم دختر یکی از مسئولان در حالی که لباسی به تن نداشت ! / سهیل کیست؟ 9 مدیر تلگرامی خوزستان فرار کردند / دادستان دستور دستگیری داد

منبع: رکنا

کلیدواژه: بازیگر سینما هنرمندان صابر ابر قتل اسحاق جهانگیری تولد سینما تصاویر هنرمندان عکس مرد دختر پسر فیلم من فضای مجازی پلیس ازدواج عجیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۹۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محمد پورجعفری» یک نمایش جنایی به صحنه می‌برد

به گزارش خبرنگار مهر، تله موش شاخص ترین اثر آگاتا کریستی نویسنده انگلیسی داستان‌های جنایی و ادبیات کارآگاهی می‌باشد، این اثر برای اولین بار در ۲۵ نوامبر ۱۹۵۲ در لندن به روی صحنه رفت و از آن تاریخ تا زمان حاضر و در طول بیش از ۵۰ سال همیشه بر روی صحنه بوده است، این بار در رشت به روی صحنه می‌رود.

کارگردانی این اثر را «محمد پور جعفری» از کارگردانان خوشنام استان برعهده دارد که بیش از این آثار زیادی از جمله الیورتویست، عشق لرزه، حساب پرداخت نمیشه، یک عاشقانه آرام و… را به روی صحنه برده است.

این اثر اولین ترجمه مبینا علیجانی از هنرمندان گروه تئاتر چیستا می‌باشد.

اشکان نیک روش، عرفان اقبالی، فرزاد عبادتی، بهناز پارسا، نگین فلاح، پونه پور قربان، ارسلان حاجتی، رضا شاهرودی در این تئاتر به ایفای نقش خواهند پرداخت. آهنگسازی کار برعهده هومن خوش فطرت می‌باشد.

تله موش از تاریخ ۱۸ الی ۳۰ اردبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰ در تماشاخانه نارون رشت به روی صحنه خواهد رفت.

کد خبر 6097231

دیگر خبرها

  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • اسپانیا میزبان فیلم ژاو با حضور هنرمندان قمی شد
  • «محمد پورجعفری» یک نمایش جنایی به صحنه می‌برد
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • «طاووس خانم و ازدواج‌هایش» روی صحنه می‌رود
  • رقیب خسرو حیدری در 38 سالگی مثل 20 ساله‌ها
  • عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است
  • نمایش فیلم تئاتر «عروسی خون» در سینماتک خانه هنرمندان ایران