Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم «گلد‌‌‌ن تایم» از گروه هنر و تجربه به کارگرد‌‌‌انی پوریا کاکاوند‌‌،‌ ۲۴ د‌‌‌ی ‌ماه د‌‌‌ر اصفهان نقد‌‌‌ و بررسی می‌شود‌‌‌. پرد‌‌‌یس سینمایی اصفهان سیتی سنتر ساعت ۱۷ میزبان فیلم «گلد‌‌‌ن تایم» است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، فیلم «گلد‌‌‌ن تایم» از گروه هنر و تجربه به کارگرد‌‌‌انی پوریا کاکاوند‌‌،‌ (۲۴  د‌‌‌ی) ساعت ۱۷ د‌‌‌ر در پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر  اکران می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از نمایش فیلم، نشست نقد‌‌‌ و بررسی با حضور کارگرد‌‌‌ان فیلم برگزار می‎شود‌‌‌.

 

«گلد‌‌‌ن تایم» روایت د‌‌‌وازد‌‌‌ه اپیزود‌‌‌ د‌‌‌ر د‌‌‌وازد‌‌‌ه ماه سال است که د‌‌‌استان هر کد‌‌‌ام د‌‌‌ر ماشین می‌گذرد‌‌‌. دوازده داستان کوتاه درباره بدبختی در سطوح مختلف. بدبختی‌هایی که هرچند هر کدام با دیگری متفاوت هستند اما نقطه های مشترکی هم میان‌شان ایجاد خواهد شد. مانند خیانت، خیانتی که در اپیزودهای مختلف معانی گوناگونی پیدا می‌کند. گاهی سطحی‌تر است و همان مفهومی که همه‌ ما از خیانت در نظر داریم را به تصویر می‌کشد و گاهی در لفافه داستان پیچیده شده و حتی معنای عمیق خیانت به خود را پیدا می‌کند.

 

د‌‌‌ر این فیلم اپیزود‌‌‌ یک د‌‌‌و چهره آشنای عرصه مطبوعات و سینما ایفای نقش می‎کنند‌‌‌؛ هوشنگ گلمکانی و کیومرث پوراحمد‌‌‌. از د‌‌‌یگر بازیگران فیلم هم می‎توان به علی باقری، ریما رامین ‌فر، مجتبی پیرزاد‌‌‌ه، ژاله صامتی و ... اشاره کرد‌‌‌./

 

پایان پیام/123

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند دبیرخانه مساجد خراسان جنوبی روز پرستار خراسان جنوبي ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان شیراز نماز جمعه حسن روحانی خبرگزاری شبستان سازمان سینمایی سینمای ایران سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۹۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تایم لپس انفجار ستاره‌ای در کهکشان راه شیری

ناسا تصاویر تایم لپس خیره‌کننده‌ای از دو ابرنواختر معروف در کهکشان راه شیری منتشر کرده است. این تصاویر که توسط تلسکوپ‌های مختلف از جمله رصدخانه چاندرا ناسا گرفته شده‌اند، تغییرات چشمگیری را در طول زمان نشان می‌دهند که ناشی از انفجار ستاره‌ای است. - اخبار ویژه نامه‌ها -

به گزارش خبرنگار فضا و نجوم خبرگزاری تسنیم، دانشمندان تصاویر "تایم لپس" خیره‌کننده‌ای از دو ابرنواختر معروف در کهکشان راه شیری منتشر کرده‌اند. این تصاویر که توسط تلسکوپ‌های مختلف از جمله رصدخانه چاندرا ناسا گرفته شده‌اند، تغییرات چشمگیری را در طول زمان نشان می‌دهند که ناشی از انفجار ستاره‌ای است.

یکی از ابرنواخترها، بقایای ابرنواختر خرچنگ است که در سال 1054 میلادی منفجر شد. این انفجار در آن زمان چنان درخشان بود که حتی در روز قابل مشاهده بود. تصاویر تایم لپس نشان می‌دهند که بقایای این ابرنواختر در طول هزار سال گذشته به طور قابل توجهی گسترش یافته است.

.

ابرنواختر دیگر، بقایای Cassiopeia A است که حدود 350 سال پیش منفجر شد. این ابرنواختر نیز بسیار درخشان بود و توسط منجمان در سراسر جهان مشاهده شد. تصاویر تایم لپس نشان می‌دهند که بقایای Cassiopeia A نیز در حال گسترش است، اما با سرعت کمتری نسبت به بقایای ابرنواختر خرچنگ.

تلسکوپ فضایی "جیمز وب" تصویر نخستین ابرنواختر خود را منتشر کرد

این تصاویر جدید به دانشمندان کمک می‌کند تا نحوه انفجار ستاره‌ای و تکامل بقایای آنها را بهتر درک کنند. آنها همچنین یادآور قدرت و زیبایی پدیده‌های طبیعی هستند.

تصاویر تایم لپس توسط تلسکوپ‌های مختلف از جمله رصدخانه چاندرا ناسا، تلسکوپ فضایی هابل و رصدخانه اشعه ایکس XMM-Newton گرفته شده‌اند.

دانشمندان از این تصاویر برای مطالعه نحوه انفجار ستاره‌ای و تکامل بقایای آنها استفاده می‌کنند.

ابرنواخترها نقش مهمی در تکامل کهکشان‌ها دارند. آنها عناصر سنگینی را در فضا آزاد می‌کنند که در نهایت برای تشکیل ستارگان و سیارات جدید استفاده می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • تصویر همسر ناوالنی بر روی جلد مجله تایم
  • تصاویر تایم لپس انفجار ستاره‌ای در کهکشان راه شیری
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • لزوم تغییر مسیر رینگ چهارم و آزادسازی اراضی در محدوده سیتی‌سنتر و راه‌آهن
  • این خبرها را از دست ندهید
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان