Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، قطعی یکساله ADSL در محله میرکی و سرعت پایین اینترنت در روستای هیچان بسیاری از خدمات بانکی، اداری و آموزشی را در روستای هیچان مختل کرده است.

ملنگ رئیسی یکی از اهالی محله میرکی هیچان گفت: امروزه بسیاری از امور روزمره بشر امروزی به اینترنت وابسته است و کلیه امور بانکی از طریق این شبکه گسترده صورت میگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بیش از یکسال از قطعی خطوط تلفن ثابت و ADSL محله میرکی می‌گذرد، اما تلاش‌ها و پیگیری مردم این محله برای اتصال مجدد شبکه بی نتیجه مانده است.

رئیسی یکی از معلمان مدرسه فجر میرکی درباره مشکلات این مدرسه افزود: بسیاری از امور مدرسه مثل ثبت نام، دریافت بخش نامه‌ها و مکاتبات اداری از طریق اینترنت صورت می‌گیرد و قطعی اینترنت اختلالات بسیاری در روند مکاتبات اداری ایجاد کرده است.

محمد رئیسی از فرهنگیان میرکی نیز گفت: دانشجویان این منطقه برای ثبت نام، انتخاب واحد و بررسی نمرات دانشگاهی با مشکل مواجه هستند و ضروریست که مسئولین برای رفع این مشکل هر چه سریعتر اقدام کنند.

سعید رئیسی از اهالی روستای هیچان نیز بیان کرد: در چند ماه اخیر سرعت اینترنت در روستای هیچان به شدت کند شده به طوری که دانلود یا آپلود یه عکس کم حجم به سختی انجام میشود.

عبدالرحمن رئیسی دهیار روستای هیچان ضمن تایید قطعی شبکه تلفن ثابت و ADSL محله میرکی و کندی سرعت اینترنت در هیچان گفت: سرقت کابل‌های مسی خطوط تلفن ثابت در یک سال اخیر باعث قطعی اینترنت در محله‌های جلال آباد، میرکی و حصارک شده و این امر مشکلات زیادی را برای اهالی این سه محله بوجود آورده است.

وی اضافه کرد: به دلیل شرایط جغرافیایی محلات ذکر شده از اینترنت ۳G همراه اول نیز بی بهره هستند.

دهیار روستای هیچان گفت: تاکنون مکاتبات بسیاری در سطح شهرستان و استان برای رفع این مشکل صورت گرفته است، اما تا کنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

رئیسی بیان کرد: یکی از شروط مخابرات برای اتصال مجدد شبکه تلفن ثابت محله‌های مذکور و جلوگیری از سرقت مجدد کابل هاحفر کانال و اتصال شبکه به صورت زیر زمینی است که از توانایی دهیاری خارج است.

دهیار هیچان با اشاره به مشترکین بالای اینترنت در روستای هیچان خواستار راه اندازی اجرای طرح فیبر خانگی FTTH شد و گفت: با اجرای این طرح علاوه بر افزایش سرعت اینترنت در روستا شبکه محلات میرکی، جلال آباد و حصارک نیز ترمیم و بازسازی خواهد شد.

منبع فارس

انتهای پیام/پ

 

افزایش سرعت اینترنت در روستاهای سیستان و بلوچستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی وزارت ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت برق مناطق اهواز به حالت عادی در آمده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی عصر امروز جمعه ضمن حضور در اتاق پایداری وضعیت و کنترل توزیع برق اهواز در جریان آخرین وضعیت برق در مناطق مختلف اهواز قرار گرفت.

وی به سرعت رفع قطعی برق در اهواز اشاره کرد و افزود: تقریباً ۳۰ نقطه از شهرستان اهواز دچار برق رفتگی و اختلال در برق رسانی شده که این امر موجب بالا رفتن زمان ماند آب در این مناطق شده که در کمتر از ۲ ساعت به حالت عادی بازگشته است و دفع آب سطحی در حال انجام است.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: سقوط ترانس، شکستگی پایه‌ها و همچنین واژگونی درختان به دلیل سرعت و شدت بالای باد از عوامل قطعی برق بوده که با همت و تلاش کارکنان عملیات توزیع برق در کمترین زمان ممکن اشکالات برطرف و برق مناطق وصل شد.

کد خبر 6096006

دیگر خبرها

  • بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستای «دره دول» بخش ماژین
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد
  • توسعه 6G در ژاپن با سرعتی ۵۰۰ برابر نسل پنجم!
  • نظرسنجی: تجربه شخصی شما درباره سرعت اینترنت بعد از افزایش قیمت
  • وضعیت برق مناطق اهواز به حالت عادی در آمده است