Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@13:25:17 GMT

دلیل درگیری لفظی کی‌روش و سرمربی ویتنام چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۵۰۵۳۱

دلیل درگیری لفظی کی‌روش و سرمربی ویتنام چه بود؟

یک رسانه ویتنامی دلیل درگیری لفظی سرمربیان تیم‌های ملی فوتبال ایران و ویتنام را اعلام کرد. ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در جریان بازی روز گذشته (شنبه) تیم‌ ملی فوتبال کشورمان مقابل ویتنام در دور دوم از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2019 که با برتری 2 بر صفر ایران پایان یافت، کارلوس کی‌روش در صحنه‌ای در کنار خط درگیری لفظی با هانگ‌سئو پارک، سرمربی 60 ساله تیم ملی فوتبال ویتنام پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی‌روش: دیدار با عراق یک بازی حیاتی است

سایت «دان وی‌یت» ویتنام در خصوص علت این درگیری نوشت: کی‌روش و هانگ‌سئو پارک پیش از آغاز بازی با روی خوش با یکدیگر خوش‌وبش کردند، اما اوضاع در ادامه به خوبی برای قهرمان آسیای جنوب شرقی پیش نرفت. کی‌روش با دقت تیم ملی فوتبال ویتنام و انگوین کوانگ های، خطرناک‌ترین بازیکن این تیم را  مورد مطالعه قرار داده بود، به طوری که بازیکنان ایران به طور ویژه این هافبک ویتنام را زیرنظر داشتند. همین موضوع باعث شد کوانگ های در 30 دقیقه ابتدایی اشتباهات زیادی کند و این اتفاق عصبانیت شدید سرمربی ویتنام را در پی داشت.

این سایت مطلب خود را اینگونه ادامه می‌دهد: پس از خطای اشکان دژاگه روی کوانگ های، سرمربی 60 ساله ویتنام واکنش تندی از خود نشان داد و در دفاع از بازیکنش از داور خواست که نسبت به خطای بازیکن ایران واکنش نشان دهد که کارلوس کی‌روش هم بلافاصله به سمت «پارک» رفت و کنترل خود را از دست داد و سر این سرمربی کره‌ای فریاد زد. در ادامه داور مداخله کرد تا درگیری بین این دو مربی باید نگیرد.»

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط جام ملت‌های آسیا تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی‌روش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام ملت های آسیا تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام ملت های آسیا تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات آشکار شد؛ درگیری لفظی محمد صلاح با یورگن کلوپ پیش از ورود به زمین + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # یورگن کلوپ ، محمد صلاح ، لیورپول سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ (فیلم)
  • پس زدن دست کلوپ: صلاح دعوا را شروع کرد!‏
  • پس از درگیری جنجالی با کلوپ؛ محمد صلاح: اگر حرف بزنم، آتش به پا خواهد شد!
  • فیلم| درگیری لفظی صلاح و کلوپ لب خط!‏
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • (ویدیو) درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • درگیری لفظی ستاره لیورپول با سرمربی؛ صلاح خطاب به کلوپ: سکوت! / فیلم
  • اختلافات آشکار شد؛ درگیری لفظی محمد صلاح با یورگن کلوپ پیش از ورود به زمین + ویدئو