Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@15:26:05 GMT

بهترین فرودگاه دنیا (+عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۵۰۵۹۰

بهترین فرودگاه دنیا (+عکس)

پول‌نیوز -  برای ششمین سال پیاپی فرودگاه چانگی سنگاپور بهترین فرودگاه دنیا شده است. تعجبی هم ندارد، امکاناتی که این فرودگاه دارد مانند امکانات درون یک کاخ است!


اسکای‌ترکس در سال ۲۰۱۸ هم آمار خود را منتشر کرد و بهترین فرودگاه‌های دنیا مشخص شدند. در این بین سنگاپور برای ششمین سال پیاپی جایگاه نخست را به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که در خیلی از نقاط دنیا فرودگاه‌هایی قدیمی و از مد افتاده با سیستم‌های قدیمی و خوراکی‌ها و غذاهای بد کیفیت یافت می‌شود، فرودگاه چانگی چیز دیگری است و یک سر و گردن از بقیه فرودگاه‌ها بالاتر است. اسکای‌ترکس از سال ۱۹۹۹ شروع به رتبه بندی فرودگاه‌ها کرده است. او برای این کار از مسافران بین المللی زیادی نظر خواهی کرد و در حدود ۵۵۰ فرودگاه را در سراسر دنیا مورد ارزیابی قرار داد.

این ارزیابی‌های شامل بررسی پروازهای ورودی، پروازهای خروجی، حمل و نقل، فروشگاه‌ها، ایمنی و تعداد مسافران بود. خب حالا چرا فرودگاه چانگی بهترین فرودگاه دنیا است؟
شاید به خاطر پشت بامش! جایی که می‌توانید در جکوزی ریلکس کنید و اوج گرفتن و نشستن هواپیماها را ببینید، یا به خاطر سالن نمایشش، یا ایستگاه ایکس باکس ۳۶۰ ای که دارد، یا به خاطر اثر هنری متحرکی که از نصب ۱۲۱۶ قطعه مس پولیش داده شده به شکل قطرات باران درست شده است و مسافران را غرق لذت می‌کند و یا به خاطر باغچه و باغ‌های فراوانی که دارد.
فرودگاه چانگی گل ارکیده گونه مخصوص خود را پرورش می‌دهد. می‌توانید به گشت و گذار بر روی پشت بام بپردازید و از دیدن باغ گل آفتاب گردان یا باغ کاکتوس، که دارای بیش از ۱۰۰ گونه کاکتوس از آفریقا و آمریکا است، لذت ببرید.
اگر طرفدار سر سبزی و دار و درخت نیستید هم می‌توانید سری به فروشگاه‌های فرودگاه بزنید و آنقدر خرید کنید که خسته شوید! در این فرودگاه مدرن فروشگاه‌های شیکی از برندهای معروف گوچی، لوئیس ویتون، سنت لوران و هرمس هم وجود دارد.

اگر پاهاتان را از کفش دربیاورید می‌توانید از لذت یک ماساژ درست و حسابی پا در دستگاه‌های ماساژی که در تمام فرودگاه پیدا می‌شوند بهره‌مند شوید.
بعد از این‌ها به غذا می‌رسیم. چندین و چند رستوران با غذاهای خوشمزه و لذیذ و ۶ سالن غذا خوری عظیم شامل سالنی که در درست کردن غذاهای خیابانی سنگاپور تخصص دارد خود، این فرودگاه را به مکانی برای تجربه کردن مزه‌های سنگاپور تبدیل می‌کند. سالن غذا خوری ژاپنی رامن، برنج و ساشیمی‌های بی‌نظیری ارائه می‌دهد که مستقیما با پرواز از ژاپن آورده می‌شوند! سالن غذاخوری بین المللی ۹ رستوران دارد که غذاهای تایلندی، ویتنامی، هندی و هنگ کنگی سرو می‌کنند.
فرقی ندارد که فقط برای یک توقف کوتاه در این فرودگاه هستید یا به قصد گشت و گذار در آن آمده اید، به خودتان این شانس را بدهید که چند لحظه بیشتر در این فرودگاه بمانید و تمام امکانات و خدماتی که چانگی می‌تواند به شما بدهد را تجربه کنید تا یک تجربه فرودگاهی فراموش نشدنی داشته باشید. این فرودگاه به شما حس زنده بودن می‌دهد!

در ادامه نگاهی به لیست ۱۰ فرودگاه برتر دنیا به انتخاب اسکای‌ترکس در سال ۲۰۱۸ می‌اندازیم:
جایگاه اول: فرودگاه چانگی سنگاپور
جایگاه دوم: فرودگاه اینچئون کره جنوبی
جایگاه سوم: فرودگاه هاندا توکیو
جایگاه چهارم: فرودگاه هنگ کنگ
جایگاه پنجم: فرودگاه دوحه قطر
جایگاه ششم: فرودگاه مونیخ
جایگاه هفتم: فرودگاه چوبو سنترایر
جایگاه هشتم: فرودگاه هیترو لندن
جایگاه نهم: فرودگاه زوریخ
جایگاه دهم: فرودگاه فرانفورت



منبع:فوت و فن

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: گردشگری پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۰۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! | ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، همانطور که در تصویر هم مشاهده می‌کنید، این فرودگاه به‌جای صندلی‌های فلزی معمول، به مبلمان استیل مجهز شده است! یکی از کاربران فضای مجازی این عکس را منتشر کرده و نوشته: «عاشق صندلی‌های فرودگاه جیرفت شدم، حس می‌کنی اومدی خواستگاری!» ما هم فکر می‌کنیم هرکدام از مسئولان فرودگاه هرچه در خانه داشته آورده و دور هم فرودگاه درست کرده اند! چون هر جور حساب کنی، این مبلمان به این فضا نمی‌آید.

بیشتر بخوانید: تاکسی نصف و نیمه در خیابان؛ بی‌رنگ در میاد! | ببینید تخفیف اعجاب‌انگیز در یک فروشگاه مواد غذایی! | ببینید کد خبر 846765 برچسب‌ها هواپیما - فرودگاه ایران شبکه‌ اجتماعی خبر مهم سرگرمی

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! | ببینید
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • (ویدئو) فرود دلهره‌آور بوئینگ ۷۴۷ در فرودگاه
  • استقبال جالب از رئیسی در فرودگاه سریلانکا
  • تشکر ستاره اینتر از عمو تیری: بهترین عموی دنیا!‏