Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مراغه گفت: باتلاش شبانه روزی نیروهای راهداری راه ارتباطی ۳۵ روستای این شهرستان که براثر بارش برف شدید و کولاک مسدود شده بود صبح امروز تمام راه‌های روستایی مراغه در بخش مرکزی و سراجوبازگشایی شد. ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

نادرشریفی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در مراغه، با اشاره به بازگشایی 35 راه روستایی که بر اثر بارش برف مسدود شده بودند اظهار داشت: به دنبال بارش‌های روزگذشته در این شهرستان راه ارتباطی 35 روستا در بخش مرکزی و سراجوی این شهرستان مسدود شده بود که با تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکشنبه و دوشنبه "بارش برف و باران" در اکثر استان‌های غربی کشورورود سامانه بارشی جدید از فردا/ آغاز بارش "برف و باران" در 12 استانپیش بینی کولاک برف در 10 استان

وی افزود: در حال حاضر کلیه راه‌های اصلی و روستایی این شهرستان در بخش مرکزی و سراجوبازگشایی شده و تردد در آنها انجام می‌شود.

شریفی تصریح کرد: نیروهای راهداری این شهرستان از سه روز گذشته با آغاز بارش‌ها در منطقه در آماده باش کامل بوده و به صورت شبانه روزی اقدام به نمک پاشی و عملیات برف روبی کرده‌اند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در ادامه با اشاره به اینکه رانندگان در سفرهای خود زنجیرچرخ همراه داشته باشنداظهارکرد: باتوجه به کوهستانی بودن این شهرستان از رانندگانی که قصد سفر درمحورمراغه به هشترود و بویژه راه‌های روستایی را دارنددرخواست می شودزنجیرچرخ را همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: باتوجه به اعلام اداره کل هواشناسی استان سامانه جدید بارشی از روز یکشنبه واردآذربایجان شرقی شده و شاهد بارش برف خواهیم بود لذا با هدف ارائه خدمات به مسافران و جلوگیری از مسدود شدن راه‌های اصلی و فرعی نیروهای راهداری این شهرستان با تجهیزات کامل در آماده باش خواهند بود.

وی تصریح کرد: درحال حاضر نیروهای راهداری شهرستان با اتمام عملیات نمک پاشی در محور مراغه به هشترود وارد عملیات بازگشایی راه‌های روستایی شده وتلاش می‌شود تا شامگاه امروز راه ارتباطی 5 روستای برف گیر در این شهرستان بازگشایی شود..

شریفی اظهارکرد: به منظور سهولت در امر امداد رسانی و جلوگیری از مسدود شدن راه‌های ارتباطی درطرح زمستانی 3 دستگاه نمک پاش اتوماتیک و تیغه دار، چهاردستگاه گریدر،3 دستگاه لودرعملیات برف روبی و نمک پاشی را انجام می‌دهند.

وی در ادامه با اشاره به تعداد نیروهای مستقر در راهدارخانه این شهرستان در محور مراغه به هشترود اظهار کرد: درحال حاضر 24 نفرنیروی راهداری در راهدارخانه‌های این شهرستان مستقر شده و آماده خدمات رسانی به مسافران و رانندگان در محور مراغه به هشترود می‌باشند.

وی گفت: تردد در محور مراغه به هشترود به صورت روان و بدون هیچ مشکلی در حال انجام بوده واز رانندگانی که قصد عبور از این محور را دارند تقاضا می‌شود زنجیر چرخ به همراه داشته باشند..

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مراغه در پایان تصریح کرد: توصیه می‌شود رانندگان و شهروندان درفصل زمستان به منظورجلوگیری از تصادفات احتمالی در سفرهای خود از ناوگان عمومی اتوبوس و قطار استفاده کنند.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان شامگاه پنج شنبه (۱۳ اردیبهشت) در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت:در اکثر نقاط استان شاهد بارش باران بوده ایم که در برخی مناطق میزان بارش به ۱۰۰ میلی متر رسید.

محمد خانچی افزود: در مناطقی از جمله دزفول و اندیمشک آب به صورت محدود آب وارد منازل شد که با آمادگی دستگاه‌های مختلف که از قبل داشته اند به سرعت این مشکل برطرف شد.

وی ادامه داد:با تلاش مجموعه راهداری بیشتر محور‌های روستایی و عشایری که بر اثر بارش‌های شدید مسدود شده بود، بازگشایی شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت محور بخش سردشت به دزفول اظهار کرد: به دلیل حجم بالای بارندگی اعزام امدادگر به برخی از مناطق وجود نداشت ولی ارتباط با مردم آن مناطق برقرار شده است و جای نگرانی وجود ندارد.

خانچی گفت: هم اکنون نیرو‌های امدادی، خدماتی و تمامی دستگاه‌ها در حال آماده باش هستند.

دیگر خبرها

  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی در دزفول انجام می‌شود
  • تلاش برای بازگشایی محور منطقه عشایری ماهور برنجی دزفول
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • ترمیم راه‌های روستایی در کرمان با شروع بارش باران + فیلم
  • بارش شدید برخی راه‌های ارتباطی دشتی را مسدود کرد
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • بارش شدید باران در روستای ریحان علیا شهرستان خمین
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم