Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ مجید یگانه پور سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان گرمه گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرستان گرمه بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران در این راستا ضمن گشت زنی‌های هدف مند، اقدامات فنی و اطلاعاتی خود را نیز به صورت گسترده شروع کردند، افزود: در تحقیقات بعمل آمده مشخص شد سارقان با استفاده از یک دستگاه خودروی ۴۰۵ اقدام به سرقت می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ یگانه پور با اشاره به اینکه برابر اعلام یکی از شهروندان خودروی مورد نظر در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان گرمه مشاهده شده است ، گفت: ماموران بلافاصله با اعزام به محل مورد نظر و مشاهده خودروی تحت تعقیب نهایتا خودرو را متوقف و ۲ نفر از سارقان را دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار زیادی سیم مفتولی و اقلام دیگر کشف و ضبط شد و سارقان در بازجویی‌های انجام شده به سرقت ۴۹ راس گوسفند اعتراف کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: سارقان در ادامه تحقیقات ۳ نفر از همدستان خود را نیز معرفی کردند و با توجه به اینکه این افراد در شهرستان گرگان ساکن بودند نهایتا با هماهنگی انجام شده در یک عملیات غافلگیرانه هر ۳ متهم دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان گرمه با بیان این که متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند از شهروندان خواست همواره باید ضمن رعایت نکات امنیتی در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / ب

سارقان احشام در گرمه دستگیر شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۰۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق احشام در دام پلیس نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع سرقت احشام در شهرستان نکا، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات غافلگیرانه وی رادستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: متهم که در خرید و فروش دام زنده اشتغال دارد در تحقیقات پلیس به سرقت احشام در این شهرستان نیز اعتراف کرد.

سرهنگ عزیزی در خاتمه با بیان این که تحقیقات پلیسی در این ارتباط همچنان ادامه دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • سارقان کابل برق در مشهد دستگیر شدند
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد