Web Analytics Made Easy - Statcounter

تنیسور جوان کشورمان موفق به کسب نخستین پیروزی مقابل نماینده میزبان شد. ‌ ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ ورزشی ورزش زنان رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، مشکات الزهرا صفی در هفته دوم مسابقات تنیس گرید 2 بین المللی جوانان( ITF)  در شهر دهلی نو هندوستان، در راند نخست جدول اصلی به مصاف تنیسوری از هند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این دیدار نماینده کشورمان با نتیجه ( 2-6 و 1-6) مقابل حریف خود به پیروزی رسید و در دومین دیدار خود با دیگر نماینده میزبان مسابقه می‌دهد.

این مسابقات تا 8 بهمن ماه سال جاری در شهرهای  چندی گر (مسابقات گرید 3) ، دهلی نو (مسابقات گرید 2) و کلکته (مسابقات گرید 2) در هندوستان برگزار می شود.

در سه هفته برگزاری این مسابقت خانم ورونیکا باژاک از لهستان با رتبه 100 سید شماره یک این مسابقات خواهد بود.

مشکات الزهرا صفی تنیس باز نوجوان کشورمان از سوی فدراسیون تنیس آسیا به 3 هفته مسابقات بین المللی جوانان ITF در هندوستان دعوت شده است.

انتهای پیام/

 

R7870/P/S3,32,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تنیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۰۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  در این رقابت‌ها ۱۲۰ کشتی گیر در ۱۰ وزن با یکدیگر به رقابت می‌پردارند که از این تعداد ۴۰ نفر خوزستانی هستند.

این مسابقات به دلیل اینکه مرحله آخر چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی محسوب می‌شود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و تمام ظرفیت کشتی فرنگی ایران به غیر از نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی و گزینشی المپیک نیز حضور دارند.

در این رقابت‌ها کشتی گیرانی از کشور‌های ارمنستان، عراق و سوریه و ایران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی به همراه کادر فنی تیم ملی بزرگسالان، با حضور در اهواز از نزدیک نظاره گر این رقابت‌ها هستند.

بر اساس این گزارش، پیش از این شهرستان‌های اندیمشک و ماهشهر میزبان مسابقات بین‌المللی جام تختی بودند.

دیگر خبرها

  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های غرب آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ اردیبهشت
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد