Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی جدید تیم ملی سوریه بازوبند کاپیتانی را از مهاجم گلزن این تیم گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، بازوبند کاپیتانی تیم ملی سوریه از السومه گرفته شد. روزنامه البیان امارات خبر داد که فجر ابراهیم، سرمربی جدید تیم ملی سوریه بازوبند کاپیتانی را از عمر السومه، مهاجم گلزن این تیم گرفت و به احمد الصالح، مدافع تیم ملی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوریه در دو بازی اولش در جام ملت های آسیا 2019 مقابل فلسطین به نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و مقابل اردن با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد.فدراسیون سوریه بلافاصله بعد از شکست مقابل فلسطین اشتانگه، سرمربی آلمانی اش را برکنار کرد و فجر ابراهیم جانشینش شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سوریه السومه کاپیتانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، جوانان زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران پنج شنبه ۶ اردیبهشت در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در ازبکستان به مصاف تیم تایلند رفتند و ۲۳ به صفر نتیجه را به حریف واگذار کردند.    نمایندگان کشورمان در سومین دیدار خود از ساعت ۱۸ امروز جمعه ۷ اردیبهشت به مصاف تیم کویت می‌روند.   تیم هاکی روی یخ جوانان کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت به رقابت می‌پردازد.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • در مقابل قطع اینترنت در زمان کنکور ایستادیم و نتیجه داد
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • چرا رای‌گیری شورای امنیت درباره فلسطین امیدوارکننده است؟
  • صدر جدول طلایی شد