Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحمتی پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از راهدارخانه‌های سیار استان اردبیل با اعلام این خبر تصریح کرد: در سال جاری کمترین میزان تردد در محورهای مواصلاتی استان به محدوده سرعین - ارجستان با ۱۵۹ هزار تردد تعلق گرفت.

وی میانگین سرعت متوسط در راه‌های مواصلاتی استان اردبیل را ۷۰ کیلومتر بر ساعت دانست و افزود: رعایت قوانین و توجه به علائم ایمنی در کاهش تصادفات و حوادث جاده‌ای چاره‌ساز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل یادآور شد: بیشترین میزان تخلف از سرعت غیرمجاز در سه راهی سربند و سه راهی مشگین‌شهر به پارس‌آباد ثبت شده و امیدواریم با افزایش آگاهی‌های رانندگان و پیشگیری مناسب حوادث جاده‌ای کمتری را شاهد باشیم.

رحمتی ادامه داد: از ابتدای سال جاری افزایش ۱۴ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی اردبیل را شاهد هستیم و با افزایش میزان ترددها بهبود زیرساخت‌ جاده‌های استان ضروری خواهد بود.

وی افزود: برای رعایت قوانین و انجام نظارت‌های لازم ۲۷ سامانه ثبت تخلف عبور و مرور در حال بهره‌برداری بوده و طرح‌های مطالعاتی برای مکان یابی بیش از ۲۰ سامانه دیگر نیز در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اضافه کرد: بیش از ۲۶ هزار تخلف سرعت غیرمجاز و ۲۴ هزار اعمال قانون به پلیس‌راه کشور ارسال شده و امیدواریم با پایبندی بیشتر به قوانین سفرهای ایمنی را در پیش داشته باشیم.

کد خبر 4511411

منبع: مهر

کلیدواژه: تردد وسایل نقلیه راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل علی رحمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۱۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: برای این طرح ها ۱۶۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

فرهاد فرساد افزود: پیشرفت فیزیکی طرح های ابنیه فنی و پل  ۶۰ درصد است. 

وی گفت: طرح های ایمن سازی و حذف و اصلاح نقاط حادثه خیز در سطح استان از جمله مهم‌ترین طرح های فعال این حوزه است.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: در حال حاضر ۱۰ هزار و ۴۵۳ دستگاه انواع آبرو، پل و ابنیه فنی در راه‌های استان موجود است که در سامانه ساماندهی پل‌ها (BMS) ثبت شده است.

فرساد گفت: یکی دیگر از مهمترین اقدامات برای نگهداری ابنیه فنی راه ها، لایروبی،تنظیم بستر رودخانه‌ها در مسیر‌های مختلف استان به خصوص جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی است.

دیگر خبرها

  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • تردد روان در همه محور‌های مواصلاتی استان یزد
  • تمام محور‌های مواصلاتی استان یزد باز است
  • ثبت بیشترین تخلف سرعت در محور ارومیه- مهاباد
  • ۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی
  • اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • افزایش ۴ درصدی ترددها در جاده های کرمان
  • اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل