Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ وهنر خبرگزاری تقریب، نخستین نشست نمایشنامه‌خوانی در کتابخانه‌های عمومی استان تهران با خوانش نمایشنامه «میزان» نوشته شهید سیدحسن حسینی فردا دوشنبه ۲۴ دی در کتابخانه عمومی محقق حلی تهران برگزار می‌شود.

این برنامه از فعالیت‌های ترویجی نهاد کتابخانه‌های عمومی به شمار می‌رود که با توجه به استقبال افراد به ویژه جوانان و نوجوانان از نمایشنامه و هنر تئاتر طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نمایشنامه «میزان» از کتاب مجموعه نمایشنامه‌ «یک آیه، یک نمایش» است. این مجموعه، شامل نمایشنامه‌هایی در پنج مجلد برای نوجوانان است که براساس آیه‌های قرآن کریم نوشته‌ شده‌اند؛ (میزان) اثر شهید سیدحسن حسینی؛ گردآوری محمدرضا آزاد عضو شورای نویسندگان، (آن‌ها زنده‌اند) اثر مجید ملامحمدی، (کارستان) اثر محمدرضا آزاد، (کلیددارِ کعبه) و (به خاطر مروارید) به قلم سیدحسین فدایی‌حسین عناوین این مجموعه هستند.

نمایشنامه‌خوانی مذکور با خوانش فرهاد بشارتی و مهدی امینی انجام می‌شود.

این برنامه فردا دوشنبه ۲۴ دی از ساعت ۱۵ در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی محقق حلی واقع در میدان شوش، خیابان ری، قبل از پارک کوثر، نبش خیابان محمد یزدی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۱۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی

امتداد - بررسی و ارزیابی شایستگی های عمومی و تخصصی معرفی شدگان آزمون استخدامی صندوق تأمین خسارت‌های بدنی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بررسی و ارزیابی شایستگی های عمومی و تخصصی معرفی شدگان، پنج برابر ظرفیت آزمون استخدامی صندوق تأمین خسارت‌های بدنی در یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی آغاز شد.
این ارزیابی از روز یکشنبه، ۱۶ لغایت ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مرکز ارزیابی مدیران و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی انجام می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • روایت مرحوم آیت‌الله نجفی تهرانی از زندگی اش
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد