Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@09:58:19 GMT

سقوط تاورکرین در جاده مخصوص کرج یک مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۵۱۳۱۷

سقوط تاورکرین در جاده مخصوص کرج یک مصدوم داشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز یکشنبه درباره جزئیات این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 10 امروز حادثه سقوط یک دستگاه تاور کرین در جاده مخصوص کرج، سه راه عرش، خیابان ولیعصر (عج) به سامانه 125 اعلام که بلافاصله ماموران 2 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
سید جلال ملکی افزود: در یک پروژه بزرگ ساختمانی یک دستگاه تاور کرین به هنگام کار و بدلایل نامشخص از ناحیه بوم بالایی و اتاقک اپراتور از فاصله 12 متری به پائین سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این حادثه اپراتور این جرثقیل که مردی 28 ساله تبعه کشور افغانستان بود در داخل اتاقک ویران شده گرفتار بود که آتش نشانان با تجهیزات لازم عملیات رهاسازی را انجام دادند.
ملکی خاطرنشان کرد: اپراتور این جرثقیل برج ساز که از نواحی مختلف اندام ها بشدت دچار مصدومیت شده بود را تحویل عوامل اورژانس دادند و این فرد بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به پیمانکاران ساختمان خواست که از محصولات با کیفیت تاور کرین استفاده کنند و اپراتور این جرثقیل ها نیز از افراد با تجربه انتخاب شوند.
تاور کرین و همان جرثقیل برج ساز در پروژه های بزرگ ساختمانی استفاده می شود.
این جرثقیل برای جابجا کردن مصالح سنگین ساختمانی استفاده می شود.
تهرام/7243
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آتش نشانی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری افغانستان برج مراکز درمانی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۱۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان

محمدرضا بهرامی،مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم  با اشاره به جزئیات حادثه برخورد دو خودروی سواری کوئیک و سمند گفت: این حادثه که در کیلومتر ۳۳ جاده قدیم قم به اصفهان، روبروی کارخانه سیمان اتفاق افتاده و منجر به مصدومیت ۵ نفر و محبوس شدن یکی از مصدومین شده بود، از طریق اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر قم اعلام شد که بلافاصله نجاتگران پایگاه سلفچگان به محل حادثه اعزام شدند. 

وی افزود: نیرو‌های عملیاتی به محض رسیدن به محل وقوع حادثه اقدام به رهاسازی مصدوم محبوس شده در خودرو و تثبیت صحنه حادثه کردند.


بهرامی ادامه داد: عملیات امداد و نجات نجاتگران این پایگاه از ساعت ۱۹ و ۲۸ دقیقه روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه آغاز شد و در ساعت ۲۰ و ۳۳ دقیقه پایان یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر