Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: جذب مهاجم پرسپولیس نه به صلاح ما و نه در توان‌مان است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، محمود شیعی در مصاحبه‌ای با یک شبکه رادیویی، صحبت‌هایی انجام داد که گزیده‌ای از آن را در زیر می‌خوانید:

*پس از انتخاب حسین فرکی منتظر شدیم او دستیارانش را معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالح‌نیا به عنوان بدنساز، مجید صالح به عنوان کمک مربی اول، هاروت به عنوان مربی گلرها و محمدرضا طهماسبی به عنوان سرپرست کار خود را دنبال می‌کنند. 

*تمریناتمان را طبق برنامه پشت‌سر می‌گذاریم و یک بازی دوستانه مقابل پارس جنوبی داشتیم امروز هم به مصاف سپیدرود می‌رویم. کادر فنی به دنبال برگزاری بازی‌های دوستانه است تا وضعیت تیم را بهبود ببخشد.

*فرکی درخواست خاصی نداشته است قرار شده او برنامه‌اش را به هیأت مدیره بدهد، با توجه به پتانسیل تیم و بازیکنان خوبی که داریم امیدوار به بهبود شرایط هستیم تا بتوانیم عملکرد خوبی در ادامه کار داشته باشیم.

*مربیانی که ما به باشگاه آوردیم همه افراد بزرگ و امتحان پس داده‌ای بودند مربیانی مثل مجید جلالی و حسین فرکی بسیار بزرگ هستند، آنها هدفشان خدمت به جوانان است و باید این امر را قدر دانست. مربی‌گری واقعاً کار سختی است.

*این کار استرس و اضطراب زیادی دارد و کار کردن در باشگاه‌هایی مثل ما بسیار سخت است. هم جلالی و هم در ادامه فرکی به جوانان اعتقاد دارند، جلالی سازماندهی و ارتباط نزدیکی با تیم‌های پایه داشت و فرکی هم این رابطه را حفظ و بهبود می‌بخشد او هم به پتانسیل جوانان ایمان دارد و این برایمان خوب است.

*فرکی فهرستی به ما نداده است، در صحبتی که فرکی دیروز با بازیکنان داشت به آنها اعلام کرد هیچ کس حق خروج ندارد و همه در کنار تیم هستند. ما تمریناتمان را برگزار می‌کنیم و اگر تیم نیاز به تقویت داشت باشگاه تمام تلاشش را می‌کند.

*ما به دنبال سازماندهی بخش پایه هستیم و این مسأله فقط به پیکان مربوط نیست بلکه می‌خواهیم تحولی در سطح کشور داشته باشیم ما با این همه مشکلات تلاش می‌کنیم اما مسأله حق رشد مبهم مانده در بحث قراردادها با مشکل قراردادهای آماتوری و حرفه‌ای روبه‌رو می‌شویم و گاهی اوقات قرارداد بازیکنان پایه را در زمره قراردادهای آماتوری قلمداد می‌کنیم با کمک مسئولان تلاش می‌کنیم در این مورد شفافیتی به وجود بیاوریم تا حق باشگاه‌ها ادا شود. 

*با مشکلات ارزی که وجود دارد بعید است منشا را جذب کنیم. منشایی که با ما قرارداد باست و سپس از ما جدا شد الان قیمتش بسیار متفاوت با آن زمان است و جذب او نه به صلاح ما و نه در توانمان است. به همین خاطر صحبتی در این ارتباط نکردیم.

*تیم ملی بسیار حساب شده و با اقتدار بازی کرد و در همه زمینه‌ها عملکرد مثبتی داشت. امیدوارم اخبار خوشی در مورد تیم ملی در ادامه بشنویم. 

*به دلیل شرایط تیم ملی نخواستیم خبری منتشر شود که روی تمرکز بازیکنان تأثیر بگذارد به همین خاطر مجمع به زمان دیگری موکول شد اما این اتفاق خیلی زود رخ خواهد داد.

*هیئت رئیسه در اولین جلسه خود که خیلی زود هم تشکیل خواهد شد زمان مجمع را مشخص می‌کند. ان‌شاءالله تیم ملی به فینال برسد و به این خاطر جلسه دیرتر برگزار شود. ما دوست داریم تیم ملی قهرمان شود و باعث شادی مردم شود. 

*در بخش والیبال بانوان همان برنامه سال قبل را با قدرت ادامه می‌دهیم و الان با تیم ذوب آهن به صورت شانه به شانه رقابت داریم اختلاف دو تیم بسیار کم است و حتی ممکن است کار به پوئن‌شماری برای مشخص شدن تکلیف قهرمان برسد. امیدوارم خدا کمک کند و ما قهرمان شویم.

*در مورد تیم والیبال مردان هم همانطور که می‌دانید ما با 40 درصد هزینه سال قبل وارد مسابقات شدیم، سعی کردیم جوانان باتجربه را جذب کنیم و یک سرمربی که به والیبال و لیگ ما آشنا است را جذب کردیم. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شیعی منشا فوتبال پیکان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۱۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!

به گزارش "ورزش سه"، منصفانه نیست که بحران لیورپول را به یک بازیکن مربوط کنیم، چه رسد به محمد صلاح که در تمام موفقیت‌های این تیم در دوران کلوپ بازیکنی بسیار مهم بوده است. بدون شک او یکی از نمادهای سال های اخیر لیورپول است. با این حال عملکرد ستاره مصری مقابل اورتون و در بازی های اخیر ناامیدکننده بوده است.

هنگامی که در 25 فوریه، لیورپول قهرمان جام اتحادیه شد، تیم مصدومان زیادی داشت و با مجموعه ای از بازیکنان باتجربه و جوان موفق به شکست چلسی شد. همان زمان تصور می شد با بازگشت مصدومان، لیورپول برای بردن سه جام دیگر فصل نیز شانس بالایی داشته باشد ولی شکست از یونایتد در جام حذفی باعث شد دست قرمزها از یک جام مهم کوتاه بماند. سپس نوبت به حذف از لیگ اروپا به دست آتالانتا رسید و دیشب نیز با شکست از اورتون، امیدهای لیورپول برای فتح لیگ بسیار کم شد.

صلاح سال 2024 را با دو گل مقابل نیوکسل در اول ژانویه در لیگ برتر (4-2) آغاز کرد و بلافاصله به همراه تیمش مصر راهی جام ملت های آفریقا شد. او در بازی دوم مرحله گروهی مقابل غنا مصدوم شد (2-2) و خیلی زود به لیورپول برگشت. صلاح در 17 فوریه مقابل برنتفورد (1-4 برای قرمزها و گلزنی) دوباره ظاهر شد.

اما صلاح در همان بازی مقابل برنتفورد دوباره دچار مصدومیت شد و در 7 مارس در پیروزی 5-1 برابر اسپارتا پراگ در لیگ اروپا به میادین بازگشت. از آن زمان، وینگر 31 ساله مصری در 12 بازی انجام شده در تمامی رقابت ها تنها 5 گل به ثمر رسانده است. در مجموع تا اینجای فصل 24 گل (17 گل در لیگ برتر) زده و 13 پاس گل داده است.

در مقابل اورتون، او صلاح همیشگی نبود و از مثلث تهاجمی فقط لوئیس دیاز نجات پیدا کرد. نه داروین نونیز و نه صلاح در سطح او نبودند و آنها همه دوئل های خود را باختند. در واقع صلاح پس از مصدومیت نتوانسته به بهترین سطح خود برگردد و در حساس ترین مقطع فصل نیز افت کرده که لیورپول به سختی تاوانش را داد.

دیگر خبرها

  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • انتقاد جیمی کاراگر از مهاجمان گل‌نزن لیورپول
  • مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر می‌کند!
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • بعد از ورزش بدن‌درد دارید؟ برای تسکین، این روش‌ها را امتحان کنید
  • قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • سیل مانع حضور داوطلبان کنکور در جلسه امتحان شد
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!