Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-گروه تروریستی داعش «کیت میدلتون»، عروس ملکه الیزابت و پسرش «شاهزاده جرج» را تهدید به مرگ کرد.

 دیلی استار نوشت، گروه تروریستی داعش «کیت میدلتون»، همسر «شاهزاده ویلیام» نوه ملکه الیزابت انگلیس را تهدید به مرگ کرد. داعش با انتشار عکسی از کیت در حال خرید از یک فروشگاه از حامیان خود خواست که او را مسموم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایین تصویر کیت میدلتون نوشته شده است: «ما می دانیم او چه می خورد، مسمومش کنید.»

پس از انتشار این تصویر از عروس ملکه انگلیس، دهها نفر از عناصر گروه داعش در یک شبکه اجتماعی به گفتگو درباره اینکه چگونه می توانند غذای کیت را مسموم کنند، پرداختند. آنها همچنین درباره اینکه کیت از چه فروشگاه های مواد غذایی خرید می کند، گفتگو کردند.

عناصر گروه تروریستی داعش همچنین یک پیام تهدیدآمیز دیگر علیه شاهزاده جرج کمبریج، فرزند کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام منتشر کردند. در این تصویر شاهزاده جرج دست شاهزاده ویلیام را گرفته و در کنار او یک عنصر گروه تروریستی داعش با چاقو ایستاده است.

یک منبع امنیتی در گفتگو با دیلی استار اعلام کرد که این تهدید به صورت جدی پیگیری خواهد شد. وی گفت: نیروهای اطلاعاتی معتقدند که تهدیدهای مطرح شده علیه کیت بی اساس نیستند و همه پیام های ارسال شده ردیابی خواهند شد.

شاهزاده ویلیام فرزند بزرگ چارلز، شاهزاده ولز و دایانا، شاهدخت ولز است. وی در سال 2011 با کیت میدلتون ازدواج کرد.

گروه تروریستی داعش در کریسمس سال گذشته میلادی هم ملکه انگلیس را تهدید کرده بود. این گروه یک عکس وحشتناک از چهره ملکه انگلیس را در حالی که غرق در خون بود منتشر کرد و در کنار این عکس یک چاقوی بزرگ هم به چشم می خورد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۱۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) «شاهزاده هودونگ» جومونگ ۳ در کلاس فشرده عاشقی!

(تصاویر) «شاهزاده هودونگ» جومونگ ۳ در کلاس فشرده عاشقی!

دیگر خبرها

  • ۸ نفر از اعضای یک خانواده با قارچ مسموم شدند
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • دستگاه تلقیح مصنوعی ملکه ثبت اختراع شد
  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • (تصاویر) «شاهزاده هودونگ» جومونگ ۳ در کلاس فشرده عاشقی!
  • ضوابط تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» اعلام شد
  • ضوابط تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» اعلام شد