Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام محمد حسن شورورزی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در دامپزشکی خراسان رضوی گفت: این محموله‌های آبزیان حرام گوشت در ماه‌های اخیر توسط گروهی سودجو به دنبال گرانی نرخ گوشت و فراورده‌های خام دامی از بندر لنگه، بوشهر و هرمزگان وارد خراسان رضوی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: سر و دم گربه ماهی و کوسه این محموله‌ها در همان مبدا بارگیری زده و پوست آن‌ها تمیز می‌شود لذا به لحاظ ظاهر کسی متوجه نمی‌شود که این ماهیان حرام هستند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در دامپزشکی خراسان رضوی گفت: این آبزیان حرام گوشت در تمامی شهرستان‌های این استان نظیر مشهد، بجستان، فریمان، تربت حیدریه و سبزوار و در ساعات غیراداری در مسیر‌های جاده‌ای با عنوان ماهی تازه جنوب به فروش می‌رسد.
حجت الاسلام محمد حسن شورورزی افزود: همه آبزیان بدون فلس 'حرام' و خوردن آن برای انسان مضر است. بر اساس روایات هر چیز حرام ضرر، تلف و فساد را به دنبال دارد.   منبع/ایرنا   انتهای پیام//ج.ر   توقیف محموله های آبزیان حرام گوشت در خراسان رضوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی تغذیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۱۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، ۵ بازیکن سپک تاکرا و یک مربی از خراسان رضوی به اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای دختران در کرمانشاه جهت شرکت در مسابقات آسیایی تایلند دعوت شدند.

بهناز احمدنیا به عنوان مربی و ناهید ترابی، مهدیس هندویی، صبا طباطبایی، غزل شیرخانی و اعظم دادگر به عنوان ورزشکار در اردو حاضر هستند.

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • روشنفکری ایرانی و تشویق حرام‌کاری
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • پیشگامی خراسان رضوی در نصب برق خورشیدی چاه‌‎های کشاورزی
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه
  • آیا ارز دیجیتال حلال است؟