Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اراک ، سعید شاه محمدی در نشست صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک افزود: بزرگترین سرمایه در تولید و اشتغال و مقابله در جنگ اقتصادی، سرمایه گذاری در نیروی انسانی است.

وی بیان کرد: آموزش های فنی و حرفه ای نقش موثری در کاهش مشکلات اشتغال دارد و باید به آموزش های فنی و حرفه ای به میزان آموزش های رسمی کشور اهمیت داده شود‌

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی ادامه داد: 21 مرکز ثابت فنی و حرفه ای در این استان وجود دارد که سه مرکز آن در شهرستان اراک فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاه محمدی اظهار داشت: آموزش های مهارتی در روستاها، صنایع، صنوف، زندان ها وپادگان های استان مرکزی مورد توجه جدی است.

وی گفت: گروه های هدف آموزش های فنی و حرفه ای در این استان اقشار مختلف ازجمله شاغلان اصناف و صنایع، کارجویان، روستاییان، زنان، دانشجویان و فارغ التحصیلان هستند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی اضافه کرد: برنامه های پیش بینی شده در طول سال جاری برای این نهاد در مدت 9 ماه محقق شده است.

شاه محمدی عنوان کرد: هشت هزار نفر دوره آموزش های فنی و حرفه ای در 9 ماه امسال در شهرستان اراک ارایه شده است.

وی بیان کرد: ترویج و تقویت فرهنگ مهارت آموزی، تولید، کار آفرینی، آموزش نیروی انسانی متخصص و کارآمد متناسب با نیاز بازار کار و توسعه مهارت آموزی در راستای تحقق عدالت اجتماعی از مهمترین اهداف آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مرکزی اشتغال جامعه فنی و حرفه ای مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۱۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در این بازدید از کارگاههای فنی و حرفه‌ای مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان گفت: بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات درکنار تعمیر و ساماندهی فضای آموزشی و اداری این مرکز در اعتبارات شهرستانی و ملی در نظرگرفته خواهد شد تا بتوان در چند سال آینده شاهد رونق و توسعه فضای آموزشی مناسب برای استفاده متقاضیان کسب فن و مهارت باشیم.

حسن عباسی افزود: آموزشهای فنی و حرفه‌ای به عنوان پل ارتباطی واحد‌های تولیدی و صنعتی با آموزش، علاوه بر حرفه‌آموزی و آماده‌سازی افراد برای احراز شغل، با ارتقای کارایی و توانمندی نیرو‌ها به توسعه کسب و کار و اقتصاد کشور نیز کمک می‌کند.

در این بازدید، هیمن هرمزیاری رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان مهاباد گزارشی از فعالیتها و عملکرد این مرکز را ارائه کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟