Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا- مدیرکل پست استان سمنان گفت: نخستین دفتر پستی مراکز درمانی کشور با مشارکت بخش خصوصی در این استان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، نصرت الله مشیری روز یکشنبه در آیین افتتاح این دفتر پستی در بیمارستان کوثر سمنان بیان کرد: در راستای خدمات 40 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، این واحد پستی با هدف پاسخگویی به نیاز‌ها و صرفه ‌جویی در زمان و رفاه حال مردم استان سمنان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: علاوه بر ارائه خدمات متعارف پستی، فعالیت های ویژه بیمارستانی نیز در این واحد به مراجعان ارائه می شود.
مشیری ارائه کدپستی محل زندگی بیماران، اصلاح آدرس هنگام بستری، بیمه تکمیلی واستعلام های مورد نیاز برای درج در پرونده برخی بیماران، از مراکز و نهادهای دیگر مانند پزشکی قانونی را از جمله این خدمات عنوان کرد.
وی به ارائه خدمات پست ویژه بین ‌شهری با تعهد زمان توزیع مرسوله ها که از سریع‌ترین خدمات پستی به‌شمار می ‌رود در استان سمنان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر این خدمات در تمام شهرهای استان‌ سمنان با استفاده از سریع ‌ترین خطوط حمل و نقل و بهره ‌گیری از توزیع کننده ویژه دایر شده است.
مدیرکل پست استان سمنان بیان کرد: ماموران اجرایی پست ویژه، مرسولات مشتریان را در کوتاه ترین زمان بعد از تحویل به پست، در مقصد و در نشانی گیرنده توزیع می کنند.
وی بیان کرد: بهره ‌گیری از فناوری ‌های نوین ارتباطی برای اطلاع فرستنده از تحویل مرسوله به گیرنده و ارائه رسید تحویل به گیرنده در صورت نیاز از جمله قابلیت ‌های این خدمت است.
مدیرکل پست استان سمنان بیان کرد: خدمات مرسوله پستی ویژه به مقصد تهران برای اشخاص حقیقی در استان سمنان کلید خورده است و در آینده نزدیک برای مقصد گرگان، مشهد و ساری نیز امکان پذیر خواهد شد.
268 واحد پستی در استان سمنان فعالیت دارند که 83 واحد در شهرها و 185 واحد نیز در مناطق روستایی مشغول به خدمت هستند.
7342م/7408

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات ارتباطات دفتر پستي مراكز درماني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۱۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته

محمداسماعیل توکلی رئیس سازمان اورژانس استان تهران اظهار کرد: در هفته گذشته (۱ الی ۷ اردیبهشت ماه) مجموع ۲۶۵۷۸ مأموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این مأموریت‌ها ۶۴۲۸ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۲۰۱۵۰ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی افزود: در این مدت ۶۴۳۴۲ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه ۴۲۴۲ مزاحم با این مرکز بوده است.

رئیس سازمان اورژانس تهران تاکید کرد: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، ۳۵۵۹ مورد حوادث ترافیکی و ۲۱۹۹۴ مورد حوادث غیر ترافیکی بوده است.

توکلی همچنین گفت: اورژانس هوایی ۴ سورتی پرواز داشته که در پی آن ۴ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور افتتاح شد
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور در شیراز افتتاح شد