Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی ایران در دوبازی اول جام ملت های آسیا بهترین عملکرد در میان تمام 24 تیم حاضر در رقابت ها را داشته است.

به گزارش" ورزش سه" دو بازی، شش امتیاز، هفت گل زده و بدون گل خورده تیم ایران را تا قبل از مسابقات روز آخر که امروز با انجام دو بازی گروه F برگزار خواهد شد تبدیل به بهترین تیم مسابقات کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از ایران این تیم عربستان است که در دوبازی 6 گل زده و هیچ گلی هم نخورده و با شش امتیاز صدرنشین گروه خود شده است. با این وصف اما تعداد بالای بازیکنان باتجربه و سطح بالا و عملکرد اطمینان بخش تیم در هر دوبازی مرحله گروهی نشان می دهد مدعی اول جام ملت های آسیا تا این لحظه تیم ملی ایران است.


مدعی اول


تیم ایران در دومین فینالش از هفت فینال این بازی ها به پیروزی رسید. یک پیروزی مطمئن برابر تیم خوب ویتنام که می تواند هرتیمی را در سطح آسیا اینروزها به زحمت بیاندازد بیش از هرچیزی بیانگر سطح بالای تجربه و ظرفیت فیزیکی و روحی تیم ایران بود. نگاهی به دو بازی اول تیم ملی ایران برابر دو حریف نسبتا کوچک آسیایی تفاوت سطح تیم ایران را بعد از دو دوره حضور متوالی در جام جهانی به خوبی نشان داد. تیم ایران با کلاس جهانی وارد این بازی ها شده و البته بسیاری از تیم های حاضر در جام ملت های آسیا در کلاس این قاره هستند و به همین خاطر است وقتی ایران با دو حریفش بازی کرد مثل بازی های پلی استیشن و ایکس باکس که یک تیم قوی و ضعیف مقابل هم قرار می گیرند تیم ایران به طرز مشهودی از نظر فیزیکی حتی بزرگتر از حریفش به نظر می رسید. این تفاوت سطح آن چیزی است که ژاپن و کره پیش از این به آن دست یافته اند و حالا ایران چه کی روش بخواهد بیان کند و چه به عنوان یک تاکتیک آن ها را پنهان کند نیز یکی از چهار تیم قاره آسیا است که در کلاس جهانی بازی می کند.

 


جنگ دوم


هشت سال حضور مداوم کارلوس کی روش با وجود نقدهایی که نسبت به پروازی بودن و عدم حضورش در ایران همواره به او وارد بوده تیمی  منسجم از ایران ساخته است. اما کی روش علاوه بر مدیریت قوی بر روی تیم ملی و ساختن تیمی با کمترین حاشیه و مشکلاتی از این دست، تیم را از نظر بدنی ارتقا داده است اما همه اتفاقاتی که در تیم ایران رخ داده فیزیکی و فنی نبودند. تیم ایران از نظر روحی نیز ارتقا پیدا کرده است. می گویند تیم ها شبیه به مربی خود می شوند؛ کارلوس کی روش یک مربی جنگجو ، بی رحم و خستگی ناپذیر است. او برخلاف خیلی از مربیان که ترجیح می دهند شطرنج بازی کنند یا بلوف بزنند ترجیح می دهد بجنگد. فوتبال برای کی روش بازی افکار و مهره ها نیست برای کی روش فوتبال جنگی تمام عیار است که باید در آن به پیروزی رسید چرا که شکست در جنگ به معنای پایان زندگی است.

 

تیم ملی ایران جام ملتهای آسیا 2019

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران جام ملتهای آسیا 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۲۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا

تیم ملی هاکی روی یخ جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل کویت به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، تیم ملی هاکی روی یخ زیر ۱۸ سال ایران در سومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به مصاف کویت رفت و با نتیجه ۲۵ بر یک به پیروزی رسید.

تیم ایران در چهارمین دیدار خود یکشنبه، نهم اردیبهشت از ساعت ۱۸ به مصاف مالزی می‌رود.

تیم ملی هاکی روی یخ ایران در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت هم‌گروه‌ است.

در گروه B نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد