Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل پزشکی قانونی آذربایجان غربی گفت: تعداد پرونده های نزاع در استان افزایش یافته است.

رسول روشنی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: در سال جاری تعداد 20هزار و 703پرونده نزاع در پزشکی قانونی استان بررسی گردیده که از این تعداد به تفکیک 5 هزار و  295  پرونده مربوط به زنان و 15 هزار و  398  پرونده مربوط به مردان بوده که نسبت به سال گذشته 2 درصد افزایش را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روشنی با اشاره به اینکه روزانه 234مورد مراجعه کننده به پزشکی قانونی استان ثبت می شود تصریح کرد: ارومیه در بین شهرستان های استان بیشترین  مراجعه کننده و شوط و چالدران کمترین تعداد مراجعه کننده گان را به پزشکی قانونی دارند.

مدیر کل پزشکی قانونی آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه 15 مرکز پزشکی قانونی  در استان فعال و 4 مرکز نیز غیر فعال است خاطر نشان کرد: تعیین نوع صدمات وارده ناشی از منازعه،تصادف،و حادثه کاری، نوع صدمات روانی و بیماری های و اختلالات روانی، قصور پزشکی، سقط درمانی و یا دریافت جنین، تعیین علت فوت و صدور گواهی فوت، معاینات اختصاصی زنان و مردان، بررسی هویت جنسی و مجوز تغییر هویت و آموزش و پژوهش از اهم فعالیت های پزشکی قانونی استان است.

وی تاکید کرد: عدم وجود امکانات و تجهیزات پیشرفته و به روز،مشکلات ساختمان اداری، کمبود اعتبارات لازم و کمبود نیروی انسانی از جمله مشکلات مراکز پزشکی قانونی استان است.

روشنی با اشاره به اینکه صدور مجوز سقط جنین در زمانی که جان مادر در خطر باشد و یا جنین دارای مشکل و نقص مادر زادی باشد صادر می شود اظهار کرد:  بنابراین در سال جاری تعداد175 مورد گواهی سقط جنین در تمامی مراکز پزشکی قانونی استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه کاهش 40 موردی سقط جنین را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آذربایجان غربی زنان سقط جنین فوت نیروی انسانی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۲۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمداشرفی با بیان اینکه این طرح‌ها درقالب آبرسانی به یک مجتمع و دو روستا در حال انجام هستند، اظهار داشت: آبرسانی به مجتمع ۵ روستایی حمزیان شامل روستا‌های قورول سفلی، بالاکهریز، قره کهریز، حمزیان علیا و حمزیان سفلی و روستا‌های علی آباد و فیض آباد این طرح‌ها را شامل می‌شود.

وی افزود: در اجرای این طرح‌ها حفر یک حلقه چاه، احداث و راه اندازی ایستگاه سرچاهی، لوله گذاری خط انتقال به طول ۱۶ کیلومتر، ایستگاه‌های پمپاژ و مخازن ذخیره آب پیش بینی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، اتمام و بهره برداری از این طرح‌ها را سه ماهه اول سال جاری اعلام و اظهار کرد: با بهره برداری از این طرح ها، ۲۵۳ خانوار روستایی با ۸۶۹ خانوار از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • پیشرفت ۶۲ درصدی مصوبات سفر استاندار به بخش‌های ۵گانه ارومیه
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته
  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته