Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@09:15:52 GMT

بازداشت عامل کودک آزاری در کرمان

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۵۲۵۳۵

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در خصوص آخرین جزئیات کلیپ کودک آزاری منتشر شده در فضای مجازی که در آن مامور شهرداری کودکان کاری که گل می‌فروختند را مجبور می‌کند گل‌ها را بخورند، گفت: به عنوان مدعی‌العموم به موضوع ورود کرده‌ایم، متهم اصلی بازداشت شده و سایر متهمان تحت تعقیب قضائی قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش «تابناک» "دادخدا سالاری" در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به مشاهده و رصد فیلمی در فضای مجازی توسط معاونت امور فضای مجازی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان با موضوع کودک آزاری، بلافاصله از سوی معاونت مربوطه اعلام جرم شد.

این مقام ارشد قضائی در استان کرمان اعلام کرد: علیرغم عدم طرح شکایت از سوی افراد، به عنوان مدعی العموم و به دلیل وقوع کودک آزاری و تخلف از مفاد قانونی و ارتکاب جرم، علیه مسئولان ذیربط اعلام جرم و در این رابطه پرونده‌ای، از جنبه عمومی اعلام جرم و متهم اصلی دستگیر و هم اکنون در بازداشت است.

سالاری تصریح کرد: کلیه افرادی که در این رابطه کوتاهی، قصور و جرمی انجام داده‌اند تحت تعقیب قضائی قرار خواهند گرفت.

دادستان کرمان بیان کرد: فضای مجازی به صورت مستمر و شبانه روزی کنتر ل. و رصد می‌شود و در صورت وقوع جرم اقدامات مقتضی در جهت مقابله با جرائم انجام خواهد گرفت.

۴۶

منبع: تابناک

کلیدواژه: دادستان کرمان کودک آزاری کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۲۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی

به رغم برخی سیاه نمایی‌ها در رسانه‌های معاند و فضای مجازی در خصوص تصویر ایران در افکار مردم جهان ویدیویی به تازگی منتشر شده که نادرست بودن این ادعاها را ثابت می‌کند.

به گزارش ایسنا، در ویدیویی که در ادامه مشاهده می‌کنید شامل نظرات جالب یک شهروند خارجی درباره ایران و ایرانیان است:

منبع: چند ثانیه

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • آلفایی‌ها هنوز به دنیا نیامده، پیج اینستاگرام دارند
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی