Web Analytics Made Easy - Statcounter

با انتشار فیلمی در فضای مجازی که حاوی صحنه هایی آزار و اذیت کودکان کار در کرمان بود شریعتمداری دستور پی گیری این موضوع را به سازمان بهزیستی داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: فیلمی از کودکان کار در فضای مجازی منتشر شده است، که در آن ما شاهد آزار و اذیت دو کودک گل فروش در آن هستیم. و فردی دو کودک گلفروش را وادارمی کند تا گلهایی را که برای فروش به همراه داشته اند بخورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار این فیلم مردم با نارضایتی و اعتراض مردم در کرمان و سایر شهر ها مواجه شده است، و وزیر کار به سازمان بهزیستی دستور داده تا سریعا به موضوع ورود کرده و مداخله لازم در این زمینه صورت گیرد.

 

سازمان بهزیستی نیز خبر از اخراج کارمند خاطی داده است و شهردار کرمان نیز از اخراج کارمند مذکور که از نیروهای پیمانکار بوده است خبر داده است.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند شیراز ایران دبیرخانه مساجد خراسان جنوبی روز پرستار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان جنوبي ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان خبرگزاری شبستان گلفروشی کودک کار کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۲۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین با انتشار پیامی در ویراستی ضمن تقدیر از اهتمام وزیر محترم نیرو نوشت:

از دستور امروز جناب آقای محرابیان وزیر پر تلاش نیرو در اجابت مطالبه استان برای رهاسازی حقابه کشاورزی #دشت_قزوین از سد طالقان ممنونم.

در پی دیدار امروز استاندار قزوین با وزیر نیرو، با دستور وزیر نیرو به زودی بخشی از حق آبه کشاورزی استان از سد طالقان رها سازی خواهد شد. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • بررسی علت فوت کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • صبر امریکا لبریز شد؛ اگر حماس آتش‌بس را نپذیرید از قطر اخراج می‌شوند؟
  • واشنگتن پیشنهاد اخراج دفتر حماس از قطر را مطرح کرد