Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، احسان منصور کیایی مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان ضمن بیان اینکه اجرای طرح تن بر کیلومتر در استان سمنان در دستور کار قرار گرفته است گفت: بر اساس شاخص های جدید ابلاغی، نرخ های حمل بر مبنای تن کیلومتر تهیه و شرکت‌های حمل و نقل موظف به اعمال آن در سیستم صدور بارنامه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جلسات متعددی با انجمن های صنفی رانندگان و شرکت های حمل و نقل کالا پیرامون تحلیل وضعیت موجود و بررسی شاخص ها و معیارهای محاسبه نرخ تن کیلومتر برگزار شده تا تمامی جوانب اجرای این طرح سنجیده شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان با اشاره به اینکه این طرح در راستای جلب رضایت رانندگان و تولید کنندگان اجرا شده است، تصریح کرد: در تعیین نرخ حمل کالا معیارهایی نظیر شرایط اقتصادی استان، وضعیت تولید و اشتغال، میزان سرمایه گذاری فعلان حوزه حمل ونقل، شرایط آب و هوایی، هزینه های نگهداری ناوگان و وضعیت توپوگرافی مسیرهای حمل در نظر گرفته شده است.

منصور کیایی گفت: بیش از ۱۰  میلیون تن کالا سالانه  از استان سمنان به سایر مبادی کشور حمل می شود و  ۸۳ شرکت حمل و نقل کالا در استان  از این پس با روال جدید کرایه فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام / گ

اعمال کرایه حمل طرح بر حسب تن بر کیلومتر در سمنان اجرا می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح شهید محمودوند با هدف انسداد مبادی بی‌سوادی در کرمانشاه

دریافت 160 MB کد خبر 6092551

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت محموله ترانزیتی افغانستانی در گمرک
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس
  • اجرای طرح شهید محمودوند با هدف انسداد مبادی بی‌سوادی در کرمانشاه
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند