Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-04@08:18:53 GMT

پیش فروش جدید ایران خودرو و سایپا

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۵۲۹۲۴

پیش فروش جدید ایران خودرو و سایپا

 پس از اعلام قیمت جدید خودروها از سوی دو خودروساز مطرح، گویا معجزه اعلام قیمت ها کار خودش را کرده و خودروسازان که تا دیروز از نبود قطعه، عدم تولید و هزار اما و اگر برای تولید خودرو سخن می گفتند ناگهان به فکر پیش فروش افتاده اند.

به گزارش صدای ایران از ایسنا ، معاون مدیر عامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو با بیان این که طرح پیش فروش زمستانی ایران خودرو با هدف پاسخگویی به نیاز و تقاضای بازار به خودروهای پرتیراژ صورت می گیرد گفت: در این طرح پیش فروش، خودروهای پژو ۴۰۵ GLXوSLX، پژو پارس دوگانه سوز، سمند ال‌ایکس ۷EF پایه گازسوز و بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و تیپ ۵ که مورد تقاضای بسیاری از متقاضیان بوده برای ثبت نام ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مصطفی خان کرمی خاطرنشان کرد: شروع تحویل خودروهای این طرح از مرداد ماه ۱۳۹۸ به بعد خواهد بود.

پیش فروش دی ماه محصولات ایران خودرو از ساعت ۱۰ صبح دوشنبه بیست و چهارم این ماه آغاز می شود و ثبت نام در این طرح صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو و یا مراجعه به نمایندگی های مجاز سراسر کشور امکان پذیر است.

همچنین به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیرعامل سایپا در گفت‌وگوی ویژه خبری، در پاسخ به این پرسش که "زمانی‌که تصمیم برای پیش‌فروش خودرو گرفته می‌شود باید فکر قطعات و تمام جوانب آن را کرد و سپس متعهد شد، اما چرا این روش پیش گرفته می‌شود؟" اظهارداشت: براساس روال جاری تولیدی که شرکت‌ها داشتند، تا اوایل سال جاری روند تولید و تحویل به طور منطقی طبق برنامه پیش‌بینی و عمل ‌شد و شرکت‌ها نیز به تعهدات خود عمل کردند. آنچه باعث وقفه در تولید و تحویل شد، محدودیت‌هایی بود که به تولید شوک وارد کرده و منجر شد کاهش تولید و در نهایت تاخیر در تحویل خودروها ایجاد شود.

وی افزود: بر این اساس، تا اوایل سال جاری روند تولید و تحویل طبق برنامه پیش‌ رفته و ما تعهدات معوق خاصی از سنوات قبل نداریم. شوک وارد شده به بازار، مشکل در تامین ارز و قطعات، باعث شد سازندگان موفق نشوتد به موقع به تعهدات خود عمل ‌کنند؛ اما مشکل در تامین قطعات منجر شد که روند تولید شرکت‌ها با کاهش و به تبع آن تحویل خودرو به بازار با وقفه مواجه شود.

سروش با بیان اینکه "قیمت زمان تحویل مبنای محاسبه در قراردادهای ما با مشتریان خواهد بود"، اظهار کرد: بخش عمده تعهداتمان را تا پایان امسال تحویل می‌دهیم و بخش دیگر تا اردیبهشت سال آینده تحویل داده خواهد شد.

سروش در پایان اعلام کرد که فروش فوری خودروهای سایپا از یکشنبه 23 دی آغاز خواهد شد.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: خودرو سایپا پیش فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۲۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از سایپانیوز،‌ در مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه ایران که با حضور وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت، وزیر کار، مدیران عامل گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو و جمع کثیری از مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، از کارگران، گروه‌های کاری، مدیران و واحد‌های نمونه کشوری با اهدای تندیس و لوح سپاس توسط رییس جمهور تجلیل شد.

این جشنواره با هدف تجلیل از زحمات کارگران، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه کشور و ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش همه ساله در هفته کار و کارگر برگزار می‌شود.

در پایان این مراسم از کامبیز قلی زاده سلطانی، مدیرعامل ایدکوپرس سایپا، ‌به ‌عنوان کارآفرین نمونه و مدیر برتر ایران و تنها نماینده خودروسازان کشور در جمع برترین واحد‌های نمونه و از شرکت ایدکوپرس به عنوان یکی از ۵ شرکت برتر کشور توسط سید ابراهیم رییسی،‌ رئیس جمهور کشورمان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، ‌شرکت ایدکوپرس سایپا برترین شرکت تولیدکننده مجموعه‌های پرسی بدنه و شاسی خودرو در کشور است.

دیگر خبرها

  • معمای بنزین در ایران
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تحویل ۱۱ دستگاه ادوات کشاورزی به بهره برداران شهرستان آوج
  • 12 محصول ایران خودرو و سایپا ارزان شد + جدول قیمت
  • اولین دور فروش خودرو‌های وارداتی در ۱۴۰۳ + زمان دقیق
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ کف قیمت خودرو در بازار
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا
  • غافلگیری سایپا برای متقاضیان خودروی ساینا
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد
  • غافلگیری سایپا برای متقاضیان این خودرو