Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@01:01:06 GMT

لباس هاکی از استان های دیگر قرض می کنیم

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۵۲۹۵۸

لباس هاکی از استان های دیگر قرض می کنیم

جعفر جعفری مجد روز یکشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا، ارزان ترین لباس ویژه دروازه بانی هاکی را بیش از 150 میلیون ریال برآورد کرد و افزود: لباس دروازه بان هاکی رابطه مستقیم با جان و سلامتی دروازه بان دارد به گونه ای که اگر یکی از قطعات آن معیوب باشد موجب آسیب جدی وی می شود.
وی بیان کرد: لباس دروازه بانی هاکی سالم در این استان نداریم و تمام لباس های موجود مستعمل و از رده خارج است که مجبور هستیم بخشی از قطعات این لباس را از استان های دیگر به صورت قرضی تامین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات هاکی قم با تاکید بر اینکه نبود امکانات و تجهیزات مورد نیاز ورزشکاران از جمله چوب و نیز لباس مخصوص دروازه بان به دغدغه ورزشکاران و مسئولان هیات هاکی استان تبدیل شده، اظهار داشت: با وجود وعده مسئولان ورزشی قم برای تامین تجهیزات مورد نیاز، تاکنون این وعده ها محقق نشده است.
وی با بیان اینکه برای نخستین بار امسال 2 تیم بانوان و آقایان هاکی قم در مسابقات لیگ برتر حضور دارند، گفت: در دور رفت لیگ برتر بانوان که پس از 17 سال برای نخستین بار تیمی از این استان در رقابت ها شرکت می کند، بانوان هاکی کار قم موفق به کسب 4 امتیاز شده اند.
جعفری مجد با بیان اینکه در لیگ برتر هاکی دختران 12 تیم و در لیگ برتر آقایان هشت تیم شرکت دارند گفت: تیم آقایان هاکی قم برای سومین سال متوالی در لیگ برتر حضور دارد و امیدواریم با کسب امتیازات لازم حضور خود در این لیگ را استمرار بخشد.
هم اکنون بیش از 100 ورزشکار و چهار داور در این رشته ورزشی در قم فعالیت می کنند و به زودی کلاس های آموزشی این رشته در 15 سالن ورزشی آغاز خواهد شد.
7404/ 6133/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها دروازه بان قم کلاس های آموزشی لیگ برتر مسابقات لیگ برتر جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۲۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش برای تیم هاکی بانوان در صورت کسب سکو قهرمانی آسیا

محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت با حضور در آخرین اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان که در سالن تمرینی دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات در حال برگزاری است در جریان روند تمرینات آنها قرار گرفت.

در این بازدید اسبقیان با اشاره به روند پیشرفت چشمگیر رشته هاکی در کشور گفت: حضور قدیمی برای جامعه ورزش کشور و به ویژه فدراسیون هاکی باعث افتخار و مباهات است، از زمان حضور وی شاهد اتفاقات بسیار خوبی در فدراسیون هاکی بودیم. نگاه وزیر ورزش به تمام رشته‌های ورزشی نگاه یکسانی است و در صورت کسب سکو توسط تیم ملی هاکی بانوان، پاداش درنظر گرفته خواهد شد.

وی تمرینات تیم ملی را بسیار جدی و با کیفیت ارزیابی کرد و برای تیم ملی هاکی بانوان در قهرمانی آسیا آرزوی موفقیت کرد.

در این بازدید همچنین بهرام قدیمی رییس فدراسیون هاکی نیز ضمن تشکر از حضور معاون وزیر ورزش در این اردو افزود: اسبقیان از جنس ورزش هستند و سابقه درخشانی در ورزش کشور دارند.

قدیمی اظهار کرد: امیدواریم تیم ملی هاکی سالنی بانوان با بهره گیری از سرمربی چینی- آمریکایی (جون کنت ول) و تلاش بی وقفه بازیکنان و کادر فنی تیم بتواند برای نخستین بار در مسابقات آسیایی تایلند روی سکو برود.

رقابت‌های هاکی سالنی قهرمانی آسیا انتخابی جام جهانی بانوان از ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت در تایلند برگزار می‌شود و تیم ملی بانوان ایران ۲۰ اردیبهشت راهی این رقابت‌ها خواهد شد.

تیم هاکی سالنی بانوان ایران در حال حاضر جایگاه پنجم آسیا را دارد.

در این رقابت‌ها تیمی که بتواند عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد مجوز جام جهانی را کسب خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • رکورد داران خطای پنالتی در تاریخ لیگ برتر فوتبال
  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر
  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران
  • پاداش برای تیم هاکی بانوان در صورت کسب سکو قهرمانی آسیا
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال
  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • آمارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر| دروازه‌بان تراکتور به کاپیتان استقلال رسید/ هفته تساوی ها
  • بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود