Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: روز گذشته یکی از فوتبالیست های سابق و سرشناس کشور دستگیری شد.

به گزارش رکنا، ملی‌پوش سابق پرسپولیس که کارشناس یک شبکه تلویزیونی برای پخش بازی‌های تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بود با اتومبیل شخصی خود به محل استودیو رسید. هنوز یک ساعتی به شروع بازی مانده بود و این ملی‌پوش (که اخیراً با یک مصاحبه در برنامه تلویزیونی و طرح ادعای پیشنهاد بی‌شرمانه به او برای پوشیدن پیراهن تیم ملی، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته بود) می‌خواست برای کارشناسی بازی تیم ملی به استودیوی تلویزیون اینترنتی در خیابان ولی‌عصر برود اما همین که وارد کوچه شد، مأموران را منتظر خودش دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویا او قصد فرار داشت که یک نفر با لباس شخصی خودش را مقابل ماشین انداخت و پلیس هم مجبورش کرد از ماشین پیاده شود. خبرنگار و عکاس هاج و واج مانده بودند، آنها از آن شخص که خودش را جلوی ماشین انداخته بود پرسیدند داستان چیست و جواب شنیدند: «حکم جلب سیارش را دارم.» دقایقی بعد این ملی‌پوش سابق پرسپولیس با دستبند سوار ماشین نیروی‌ انتظامی شد و او را به کلانتری سنایی بردند.

وکیل این ملی‌پوش پیشین در تلاش بود او را با وثیقه بیرون بیاورد اما شاکی شخصی‌اش رضایت نمی‌داد.

راست و دروغش گردن راوی که می‌گفت این ملی‌پوش سال‌های نه چندان دور، چند شاکی دارد. یکی از او سر ماجرای معامله زمینی در شمال ایران شاکی است و حکم جلبش را گرفته و طبق این حکم، این فوتبالیست سابق به رد مال، زندان و پرداخت ۲۰ میلیون تومان حق دادرسی محکوم شده، دیگری بابت داستان‌های یک آرایشگاه زنانه طلب چندصد میلیونی از او دارد و یکی از همبازیانش در تیم ملی هم از او شکایت کرده و مدعی است سند خانه مادرش را برای وام گرفتن این ملی‌پوش در گرو بانک گذاشته بود که او قسط‌های بانک را نداد و بانک هم خانه مادرش را تصاحب کرد.

می‌گویند در ساعاتی که وکیل این بازیکن تلاش می‌کرد از شاکی‌اش رضایت بگیرد، افراد دیگری به عنوان شاکی به کلانتری مراجعه کردند و شاکی اصلی هم اصرار داشت طبق حکم جلب صادر شده، این فوتبالیست سابق باید به دادگاه مازندران منتقل شود.

گویا شاکیان ملی‌پوش دستگیر شده از مدت‌ها قبل با حکم جلب دنبال او بودند. آنها بعد از پخش مصاحبه‌های پی‌درپی این فوتبالیست سابق از شبکه‌های تلویزیونی مختلف، متوجه می‌شوند او کارشناس یک تلویزیون اینترنتی است و او را پیدا می‌کنند.

زمان بازی اول تیم ملی، کشیک داده‌اند و متوجه ساعت ورود و خروج او شدند و سرانجام دیروز او را به دام انداختند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

معلم منحرف به دانش آموزان کارهای مستهجن یاد می داد! +عکس اعدام 3 تبهکار در میدان 7 تیر یاسوج + عکس و جزئیات بعد از خطبه عقد فهمیدم در 22 سالگی زن پنجم محسن شدم ! اعتراف هولناک پسر 13 ساله به قتل امیر عباس 5 ساله در مشهد / جسد لخت پیدا شد ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد افشاگری درباره روحانی خلع لباس شده در قم/ از التماس دعا خواستن برای داعش تا رد درخواست مناظره + فیلم دستگیری فوتبالیست قرمزپوش بخاطر کلاهبرداری از 2 هم بازی! لحظه عذرخواهی شهرداری کرمان از 2 گل فروش پس از شکنجه زشت!+ عکس و فیلم چگونگی جنجالی شدن فیلم رقص سربازان سپاه از زبان خودشان + فیلم 9 مدیر تلگرامی خوزستان فرار کردند / دادستان دستور دستگیری داد آخرین وداع شهید مدافع حرم با فرزند شیرخواره‌اش + فیلم هتل معروف زیر بهمن دفن شد / مرگ ده ها تن+ عکس خودکشی عجیب جوان اراکی به خاطر بیکاری دخترانی که مهره مار دارند و خدمات متنوع دیگری هم ارائه می کنند! / پلیس فتا هشدار داد

منبع: رکنا

کلیدواژه: پرسپولیس تلویزیون فرار پلیس زندان اخبار حوادث پرسپولیس تیم ملی پرونده فوتبالیست دستگیر عکس مرد پسر دختر فیلم فضای مجازی من ازدواج پلیس عجیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۳۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب درتبریز علیه پرسپولیس

مهدی هاشمی نسب، مربی استقلال و دستیار جواد نکونام بعداز سوت پایان مسابقه امروز در تبریز جملاتی مطرح کرد که بار دیگر در فضای مجازی، حملات و فحاشی پرسپولیسی‌ها علیه او را در پی داشت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بازیکن سابق پرسپولیس که در بک جدایی غیرمنتظره به استقلال پیوست و در دربی انتقامی گل زد، به خبرنگاران گفت: جواب هواداران تیم خاص را قبلا دادم .تا زمانی که خدا نفس به من می‌دهد با هم کار داریم! کینه‌ای نیستم و اهل گذشت هم نیستم.

هاشمی نسب گفت: هواداران تراکتور همیشه برایم قابل احترام هستند.

وی درباره نتیجه مصاف با تراکتور گفت: با بضاعتی که داریم بازیکنان عالی عمل کردند. البته یک پنالتی ما سوخت!

دیگر خبرها

  • وضعیت تلخ اقتصاد ایران در خاطره‌گویی فوتبالیست سابق در تلویزیون | فیلم
  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است
  • مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب درتبریز علیه پرسپولیس
  • پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ببینید | نماینده اصولگرای مجلس تقصیر هک شدن سامانه مجلس را گردن عضو شورای شهر انداخت!
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!