Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهتاش فریبا، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای نخستین بار در تیم ملی دیدیم که بازیکنان در خط حمله کمی خودخواه هستند. ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری دو بر صفر تیم ملی فوتبال ایران برابر ویتنام در دومین بازی گروه D جام ملت‌های آسیا 2019، اظهار داشت: گفته بودم که بازی با ویتنام سخت‌تر از دیدار با یمن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم امید ویتنام چند سال پیش به امیدهای ما چهار گل زده بود و به طور حتم، چند بازیکن آن زمان اکنون در تیم بزرگسالان حضور دارند. ویتنامی‌ها در حمل توپ خوب بودند، اما نقطه ضعف اصلی‌شان قدرت بدنی و قدشان بود.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال افزود: دیر گل زدن ما باعث شد کمتر بتوانیم به ویتنام گل بزنیم، اما باید به ملی‌پوشان تبریک گفت، چون 6 امتیازی شده و در صدر قرار گرفته‌اند. اگر عراق را از پیش‌رو برداریم، مسیر قهرمانی برای ما ساده‌تر پیش می‌رود.

فریبا با اشاره به نمایش ملی‌پوشان ایرانی برابر ویتنام گفت: برخلاف سال‌های گذشته، احساس کردم انگیزه بازیکنان کم است. شاید برای اولین بار بود که در تیم کی‌روش می‌دیدم بازیکنان در خط حمله کمی خودخواه هستند. در سال‌های اخیر، همدلی در بازیکنان ملی‌پوش دیده می‌شد و فرقی نمی‌کرد چه کسی گل بزند و چه کسی پاس بدهد. روز گذشته، در جاهایی که باید پاس داده می‌شد، این کار صورت نگرفت. با وجود این مسئله، تأکید می‌کنم که مهم‌تر از این مسائل، گرفتن سه امتیاز بازی و قرار گرفتن در صدر جدول بود.

بازیکن پیشین تیم ملی خاطرنشان کرد: در چنین تورنمنتی، خیلی بد است که در ابتدا با تیم‌های معمولی بازی کنید، چون ممکن است تبدیل به عادت شود و در دیدارهای سخت دچار مشکل شویم. بازی با عراق، سخت نیست چون تیم‌شان به تازگی پوست اندازی کرده و کاملا جوان شده است. عراق تیم دونده و جنگنده نشان داده و همیشه با این تیم مسئله فنی داشتیم. دو بازیکن عراقی (طارق همام و بشار رسن) که در استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنند، جزو بهترین‌های عراق هستند و در بازی با یمن دیدیم که خط هافبک روی این دو بازیکن می‌چرخد. امیدوارم عراق را شکست دهیم و علاوه بر گرفتن انتقام دوره قبلی جام ملت‌های آسیا، بتوانیم به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعد شویم.

فریبا در ادامه گفت‌وگو با تسنیم در خصوص وضعیت استقلال تصریح کرد: تیم در حال حاضر در آنتالیای ترکیه اردو زده و تمریناتش را برگزار می‌کند. متأسفانه در نیم فصل، بازیکن گرفتن خیلی سخت است. قرار بود سرور جپاروف ازبکستانی بیاید، اما ظاهرا وضعیت باشگاه آنقدر مناسب نیست که پول این بازیکن را بدهد. شنیده‌ام که بخشی از پول اسپانسر نیز در ابتدای فصل پیش‌خور شده و باید اسپانسر جدید بگیرند. در مجموع، استقلال نیاز به هافبک بازیساز دارد و امیدوارم شرایط طوری پیش برود که چنین بازیکنی جذب شود.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات مارکوس نیومایر آلمانی که در گفت‌وگویی مدعی شده که در استقلال شرایط عادی نداشته و بازیکنان به او پاس نمی‌داده‌اند، گفت: اینکه بازیکنان به او پاس می‌دادند یا نه را، من نمی‌توانم پاسخ دهم. نیومایر را به لحاظ فنی فنی خیلی پایین ندیدم، اما جزو بدشانس‌ترین بازیکنان خارجی بود که به ایران آمد. او از  ناحیه شصت پا مصدوم شد، مصدومیتی که خودم با آن ماه‌ها درگیر بودم. آسیب‌دیدگی شصت پا باعث شد نیومایر نتواند در استقلال جا بیفتد. نیومایر بازیکن ذاتا دونده و توپ‌گیری نبود و جزو بازیکنان تکنیکی و به اصطلاح تنبل به شمار می‌رفت.

بهتاش فریبا: شرایط استقلال نگران‌کننده است، امیدوارم وزارت ورزش به باشگاه کمک کند

 

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۳۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!

به گزارش “ورزش سه”، ذوب‌آهن اصفهان در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بدشانسی‌های متعددی را تجربه کرده و حالا در هفته‌های پایانی مسابقات کار سبز پوشان اصفهانی به جایی رسیده که آنها با کمبود شدید بازیکن مواجه شدند.

محمد ربیعی سرمربی گاندوها در فصل جاری ۴ بازیکن تاثیرگذار خود را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد و در نیم فصل مسابقات با جدایی غیرمنتظره چند بازیکن خود مواجه شد.

ذوب‌آهن اگرچه در نقل و انتقالات زمستانی تعدادی بازیکن جدید را خریداری کرد اما حالا با کمبود شدید بازیکن مواجه است. سبزپوشان در آستانه دیدار با نساجی مازندران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر هم سه بازیکن دیگر خود را از دست داده‌اند.

چاپاراتزه، فریبرز گرامی و مهرداد رضایی سه بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت در بازی عصر چهارشنبه حضور ندارند و همین موضوع کار ربیعی را سخت‌تر خواهد کرد.

سرمربی ذوب‌آهن در این خصوص گفته است: با توجه به فاصله نزدیک بازی‌ها سعی می‌کنیم ریکاوری خوبی انجام دهیم. سخت بود که ۲ هفته متوالی در خانه تراکتور بازی کنیم. چاپاراتزه، گرامی و رضایی را در اختیار نداریم، از ۱۶ بازیکن خود ۱۳ بازیکن داریم که ۲ دروازه‌بان هستند و قطعا باید از بازیکنان پایه تیم خود استفاده کنیم. البته نبود بازیکنان خللی در روند ما ایجاد نمی‌کند.

شرایطی که ربیعی درباره آن صحبت کرده به خوبی نشان می‌دهد که ذوبی‌ها با کمبود شدید بازیکن در مسابقه حساس با نساجی مواجه هستند. با این حال باید دید ربیعی چگونه خلا بازیکنان کلیدی خود را جبران خواهد کرد و از چه نفراتی در ترکیب تیمش استفاده می‌کند.

دیگر خبرها

  • بهرام افشاری به این دلیل مهم در پایتخت ۷ حضور ندارد
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است