Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@00:58:28 GMT

۳۸۷ مسافربر شخصی در کرمانشاه توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۵۳۴۳۵

۳۸۷ مسافربر شخصی در کرمانشاه توقیف شد

سجاد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از سال ۹۳ تا کنون بیش از ۳۲۵۰ دستگاه خودرو شخصی غیرمجاز در کرمانشاه توقیف شده است.

وی با بیان اینکه خودروهای متخلف بار اول ۱۵ روز توقیف، بار دوم به مدت یک ماه و بار سوم برای تصمیم گیری به مراجع قضایی معرفی شده اند، افزود: از ابتدای سال تاکنون ۳۸۷ دستگاه خودرو شخصی غیرمجازدر کرمانشاه توقیف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه و حومه از نظارت و بازرسی ۶ اکیپ گشت به صورت روزانه ومستمر در سطح شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: یکی از الزماتی که باید تاکسیرانان رعایت کنند داشتن کارت شهری رانندگی است.

وی با تاکید بر اینکه واحد بازرسی مستقر در میدان آزادی به صورت شبانه روزی فعال است گفت: به شکایات تلفنی یا مکتوب مردم در اسرع وقت رسیدگی و در صورت مشخص شدن تخلف برخورد جدی انجام می شود.

سلیمانی افزود: از ابتدای سال تاکنون با ۲۳۲ دستگاه تاکسی متخلف به علت نداشتن پروانه، اضافه بار، عدم رعایت نظافت تاکسی و سایر کدهای تخلفی برخورد شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه و حومه تصریح کرد: یکی از اولویت های کاری کشور پیگیری پرداخت الکترونیک در تاکسی ها است هم اینک به صورت پایلوت در تاکسی های فرودگاه و خط دانشگاه این طرح انجام شده تا پس از مشخص شدن معایب و مزایا به سایر خطوط تاکسی نیز توسعه یابد.

وی با بیان اینکه صدور پروانه هوشمندسازی تاکسی ها در حال اجرا است عنوان کرد: با توجه به اینکه یکی از مشکلات موجود پرداخت کرایه تاکسی است اینک این مشکل با پرداخت های الکترونیک مرتفع شد و در این طرح هم رانندگان وهم مسافران راضی هستند.

کد خبر 4511594

منبع: مهر

کلیدواژه: تاکسیرانی جریمه هوشمندسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان

ایسنا/بوشهر  فرمانده انتظامی دشتستان از توقیف ۴ دستگاه خودرو شوتی حامل بار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ کارآگاه محمدرضا محمودیان روز پنج شنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران انتظامی بخش کلمه در اجرای طرح مبازره با قاچاق کالا،حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به استان همجوار به یک کاروان خودروهای شوتی برخورد کرده و تعداد ۴ دستگاه خودرو را با شگردهای خاص پلیسی توقیف و به مقر انتظامی دلالت دادند.

وی در ادامه افزود: مأموران در بازرسی از این خودروها تعداد یک دستگاه یخچال دوقلو،تعداد۲۰ قلم انواع لوازم آرایشی با مارکهای مختلف ، ۵۰۰ بسته انواع نوشیدنی های خارجی و ۵۰۰بسته انواع کاپوچینو که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بوده کشف کردند.

سرهنگ کارآگاه محمودیان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله های کشف شده را ۶میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند،خاطر نشان کرد: در این خصوص ۴ نفر متهم دستگیر و پرونده قضایی تشکیل که در حال رسیدگی می باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۲ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در کرمان 
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند