Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرری- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان ری گفت: تمامی مراکز آموزشی از جمله آموزشگاه های غیر دولتی، علمی و زبان که فاقد سیستم گرمایشی استاندارد هستند، بدون اغماض برخورد می شود.

به گزارش ایرنا، علی یزدان پناه روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ری اظهار داشت: از هفته گذشته اقدامات لازم در خصوص بازدید از مراکز آموزشی غیر دولتی، زبان و علمی در راستای استفاده از سیستم گرمایشی استاندارد آغاز شده و این بازدیدها تا دو هفته دیگر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: 90 درصد مراکز غیر دولتی که فاقد سیستم گرمایشی هستند نسبت به راه اندازی سیستم گرمایشی استاندارد به دلیل فرسودگی و استیجاری ساختمان ها توجهی نمی کنند.
یزدان پناه یادآور شد: آموزش و پرورش در راستای تامین امنیت و جان دانش آموزان با کسی تعارف ندارد و با مراکز غیر دولتی فاقد سیستم گرمایشی استاندارد بدون اغماض و بر مبنای قانون برخورد می کند.
وی افزود: تمامی مدارس دولتی از سیستم گرمایشی برخوردار هستند و فقط سه مدرسه به دلیل فرسودگی و در مرحله تخریب قرار دارند که از سیستم بخاری سوز استفاده می کنند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان ری عنوان کرد: با توجه به اهمیت وسایل گرمایشی در مدارس و تاثیر آن سلامت و امنیت دانش آموزان، هیچ مدرسه ای حق استفاده از وسایل گرمایشی غیر استاندارد را ندارد.
شهرستان ری دارای چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش کهریزک و بخش فشافویه است که مدیریت آن با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است.
1970/6003

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آموزش و پرورش وسايل گرمايشي شهرستان ري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۳۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه‌های نمازجمعه اسلامشهر ضمن تبریک هفته معلم گفت: شأن و جایگاه معلم یک جایگاه الهی و رفیعی است که می‌بایستی گرامی داشته شود.

وی افزود: شایسته است دست اندرکاران آموزشی کشور خصوصاً وزارتخانه آموزش و پرورش در برطرف کردن دغدغه‌ها و مشکلات فرهنگیان بیش از گذشته همت بگمارند تا معلم هیچ دغدغه‌ای به غیر از تعلیم و تربیت دانش آموزان نداشته باشد.

امام جمعه اسلامشهر اهمیت آموزش مفید و کاربردی در مجموعه آموزش و پرورش را مهم و ضروری دانست و گفت: شایسته است متولیان تدوین کتب درسی، در افزایش کیفیت آموزشی و مفید و مؤثر بودن آموزش‌های کتب درسی دانش آموزان بازنگری داشته باشند تا شاهد یک آموزش و پرورش پیشرو در آموزش و پرورش دانش آموزانی در تراز جمهوری اسلامی باشیم.

کد خبر 6095648

دیگر خبرها

  • مدرسه باید واقعیت جامعه باشد/ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود آموزش می‌دهند
  • کیفیت بخشی به مقوله آموزش از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است
  • بازگرداندن ۳۰۰۰ کودک گلستانی بازمانده از تحصیل به مدارس
  • ۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری
  • «هر سه‌شنبه‌ یک مدرسه»؛ طرحی برای افزایش سرانه آموزشی
  • ۴۵ واحد آموزشی در بردسکن بازسازی و احداث شد