Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن فروتن، کارشناس فوتبال در روزنامه آرمان امروز نوشت: ایران بازی دومش را هم با موفقیت پشت سر گذاشت. یک پیروزی نویدبخشی در مقابل تیمی که در چند سال گذشته توسعه و پیشرفت زیادی داشت. ویتنامی‌ها پشتکار دارند و ذره‌ذره از تیمی که در درجه سه آسیا قرار داشت به درجه دو صعود کردند و بازی‌هایی که در مقابل عراق و ایران کردند، نشان دهنده آن است که آن‌ها با سعی و کوشش نگاهی به صعود در رده تیم‌های درجه یک آسیا دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما دیدیم که ویتنام در ثانیه‌های آخرین بازی در مقابل عراق روی یک ضربه ایستگاهی سه بر دو مغلوب شد و نیمه اول بازی ما در مقابل این تیم نشان دهنده قدرت تیمی به نام ایران داشت. ما می‌بینیم که تیم‌های بزرگ آسیایی چه مشکلاتی در مقابل تیم‌های بی‌نام و یا کم نام و نشان دیگر آسیایی دارند. تیم ملی ما مقتدرانه دو بازی مرحله مقدماتی را پشت سر گذاشت. شکست ویتنام با بسته نگه داشتن دروازه خودی کار بزرگی است. ولی ما باید بیدار باشیم، چون بازی در مقابل ویتنام دقایق ناآرامی هم همراه داشت. اینطور نیست که ما این انتظار را داشته باشیم که حریفان ما هرگز شانسی در مقابل دروازه ما نداشته باشند. ولی در نیمه دوم، تیم ملی ما درهم ریختگی‌های دور از انتظاری داشت که این مسأله کمی نگران کننده است. تیم‌های خوبی که انتظار ما را می‌کشند، مطمئناً از این درهم ریختگی‌ها نهایت استفاده را خواهند برد. به نظرم کادر فنی تیم ملی ما، باید نیمه دوم بازی در مقابل ویتنام را خوب آنالیز و تجزیه و تحلیل کند تا به دلیل این ناآرامی‌ها پی ببرد. کلید موفقیت ما در آینده در دست آنالیزور‌های تیم ملی ماست. کادر فنی باید بهترین برداشت را از این تجزیه و تحلیل‌ها داشته باشند و در یکی، دو روز آینده برای بازی با عراق این کلید را برای بازکردن دروازه این تیم و بسته نگه داشتن دروازه خود به‌کار ببرند. در بازی دیروز سه بازیکن بهتر از دیگران ظاهر شدند؛ سامان قدوس، سردار آزمون و احسان حاج صفی. البته از هنرنمایی بیرانوند نباید به سادگی بگذریم. برای اینکه واقعاً مرد میدان است و دو، سه حرکت بسیار عالی داشت که در آن دوران ناآرام تیم ملی ما این بیرانوند بود که آرامش خود را حفظ کرد. بیرانوند همان مرد باتجربه دروازه ایران است که اگر بیدار نبود، کمی کارمان مشکل می‌شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بهمن فروتن تیم ملی عراق تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی ویتنام جام ملت های آسیا 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۳۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه، پاری سن ژرمن در دیداری خارج از خانه مهمان لوریان بود. شاگردان لوئیز انریکه این دیدار را به راحتی پشت سر گذاشتند و موفق شدند با گلزنی عثمان دمبله و کیلیان امباپه به پیروزی ۴-۱ برسند.

اولین موقعیت بازی توسط میزبان خلق شد. در دقیقه ۱۰ ضربه خطرناک کاری در نزدیکی نقطه پنالتی با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

۱۰ دقیقه بعد پی‌اس‌جی با اولین حمله جدی به اولین گل دست یافت. روی ضد‌حمله‌ای دمبله از سمت راست حرکت کرد، به محوطه جریمه وارد شد و سپس با شوت‌زنی به سمت مخالف، دروازه را باز کرد.

دو دقیقه بعد کیلیان امباپه هم گلزنی کرد. پاس نونو مندز از سمت چپ با ضربه ستاره فرانسوی وارد دروازه لوریان شد.

در دقیقه ۳۱ لوریان تا آستانه گلزنی پیش رفت اما دوناروما موفق شد ضربه سر باکایوکو را مهار کند و آنها را ناکام بگذارد.

در حدود ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول پاری سن ژرمن بازی را در اختیار داشت اما نتوانست مانند دقایق گذشته موقعیت جدی خلق کند و این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم باز هم موج حملات پاری سن ژرمن ادامه پیدا کرد و آنها مانند نیمه اول، در اولین موقعیت جدی به گل رسیدند. در دقیقه ۶۰ امباپه در سمت چپ به شکلی فوق‌العاده مدافع حریف را دریبل زد و سپس توپ را به دمبله در مقابل دروازه سپرد تا او به راحتی گل سوم را بزند.

پس از این گل لوریان که چیزی برای از دست دادن نداشت جلو کشید اما مدافعان پاریسی به خوبی از دروازه‌شان دفاع کردند. مقاومت آنها بالاخره در دقیقه ۷۳ شکست. جایی که محمد بامبا روی ارسال زیبای بنجامین مندی با ضربه سر بازی را ۳-۱ کرد.

در دقیقه ۸۱ ضربه خطرناک کاتسریس به کنج سمت چپ دروازه می‌رفت که تبدیل به گل دوم شود اما دوناروما به زیبایی توپ را دفع کرد.

در دقایق پایانی، پی‌اس‌جی بازی را مدیریت کرد و به لوریان اجازه خلق موقعیت نداد. شاگردان انریکه در دقیقه ۹۰ هم روی شوت فوق‌العاده امباپه از سمت چپ محوطه به سمت مخالف، اختلاف را دوباره به سه گل رساند تا این بازی با نتیجه ۴-۱ خاتمه یابد.

پاری سن ژرمن با این پیروزی در صدر جدول ۶۹ امتیازی شد و اختلافش با موناکو رد رتبه دوم را با یک بازی بیشتر به ۱۴ امتیاز رساند.

دیگر خبرها

  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد