Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر پور معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام استان در همایش تبیین دستاوردهای 40سالگی انقلاب مختص فعالان مساجد در سرایان اظهار داشت: وقتی به عقب برمی گردیم مشاهده می کنیم که چه کارهایی انجام دادیم و کارهای بر زمین مانده هم در جلوی راهمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انقلاب اسلامی بعد از پیروزی دشمنان قسم خورده این انقلاب فتنه هایی جلوی راه این انقلاب قرار دادند و به حول قوه الهی و به برکت امامین و این مردم فتنه ها را پشت سر گذاشتیم.

اکبر پور گفت: یکی از فتنه ها، جنگ تحمیلی است که به ما تحمیل کردند که ما آن را به دفاع مقدس تبدیل کردیم و نماد افتخاری، این هشت سال بر سینه انقلاب اسلامی ایران است.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: 40سال از انقلاب اسلامی می گذرد و این انقلاب به درخت تنومند 40سالگی اش رسیده و مثمر به ثمر و از میوه و سایه اش دیگران استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه تک تک شهدای ما به ظاهر هزینه ولی سرمایه گذاری بود برای نظام، اسلام و ماندگاری انقلاب افزود: چه فتنه هایی پشت سر گذاشتیم و امروز کجا قرار گرفته ایم.

معون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه استان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جنگ تحمیلی، جنگ سیاسی، جنگ فرهنگی و امروزه هم جنگ اقتصادی با تمام این مشکلات، در زمینه پزشکی پیشرفت چشمگیری داشتیم. در زمینه صادرات نفتی قبل از انقلاب 8میلیارد دلار بوده ولی الان 88میلیارد دلار، در زمینه صنعت هوایی جزء ده کشور برتر هستیم و در زمینه سواد مادران ما قبل از انقلاب35%ولی امروزه بالای 90% باسوادند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۴۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد

سلامت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به پنجم اردیبهشت ۱۳۵۹ سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس است، اظهار کرد: دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران را ضمن تبریک به جان بر کفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید گفت که عملیات وعده صادق تلاشی برای دور کردن سایه جنگ در کشور بود.

وی با بیان اینکه امروز در جبهه دشمن وحشت ایجاد شده است، گفت: حمله پهبادی و موشکی سپاه به رژیم اشغالگر صهیونیستی یک عملیات بازدارندگی موفق بود.

عضو شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه عبور از سپر دفاعی ۱۰ کشور و اصابت به هدف تجربه‌ای ارزشمند برای ایران شد، افزود: ملت ایران و جبهه مقاومت سرافراز شدند و دشمن شکست را مجدداً تجربه کرد به همین جهت از این سنگر خدمت، از سپاه جان بر کف، ارتش قهرمان، سربازان گمنام امام زمان و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و خصوصاً از صبر و حوصله ملت شریف تشکر و قدردانی می‌کنیم.

صفری با پیشنهاد اینکه تمامی پیگیری‌ها و نظارت‌ها باید از اول سال و در وقت خود انجام شود و به آخر سال یا به زمان دریافت لوایح مهم واگذار نشود، ادامه داد: نباید سر گردنه گردن بزنیم و با بهانه‌های کوچک کارهای مهم را در زمین گذاشته و اقدامی انجام ندهیم.

وی با بیان اینکه باید شورا و شهردار با یک شیوه و با یک وحدت رویه عملکرد خود را جمع بندی کنند، افزود: کارهای بزرگ و منحصر به فرد در دور ششم شورا توسط شهردار و مجموعه شهرداری انجام شده است اما این اقدامات به موقع به مردم گزارش داده نشده است.

سخنگوی شورای شهر اردبیل تصریح کرد: در تصویب برنامه‌های فرهنگی ورزشی، برنامه‌های راهبردی ۴ ساله، رهنمودهای امام جمعه فاضل و دانشمند اردبیل و جمع‌بندی تخصصی شورا و سازمان فرهنگی و ورزشی را مدنظر قرار دادیم که در رویکرد جدید چند اصول ثابت مشخص کردیم.

وی تاکید کرد: برنامه‌های فرهنگی و ورزشی باید مؤلفه‌های قابل سنجش و ارزیابی بودن خروجی برنامه‌ها، جامعه هدف قراردادن خانواده و اجرای برنامه‌ها در مسجد محله را داشته باشد.

سخنگوی شورای شهر اردبیل با تاکید بر اینکه شروع و انجام تمامی برنامه‌ها باید مسجد و محله محور باشد، ادامه داد: ایجاد ۱۰ ایستگاه ثابت و دائمی فرهنگی و ورزشی در سطح خیابان‌ها و پارک‌ها و شورابیل، ایجاد ۲ مکان ثابت و دائمی روباز در سطح شهر برای ایجاد برنامه‌های شاد و نشاط آور، تولید حداقل ۱۰ حلقه فیلم کوتاه آموزش شهروندی با مشارکت صدا و سیما و انجمن‌های هنری و سینمایی از جمله سیاست‌های شورای شهر در حوزه برنامه‌های فرهنگی است.

صفری خاطرنشان کرد: در راستای تقویت برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، اعضای شورای شهر به تربیت ۳۰ گروه سرود، ۳۰ گروه تئاتر، ۳۰ حلقه قرآنی، ۳۰ برنامه‌های گفتمان، ۳۰ مسابقات فرهنگی، ۳۰ تیم ورزشی پایه و ۳۰ برنامه‌های جنگ شادی از مساجد و محله که خروجی آن‌ها منجر به برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات استانی و ملی‌شود، در برنامه خود دارند.

کد خبر 6089015

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند