Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهنما با اشاره به نظارت بر جایگاه های عرضه سوخت مایع در فارس، گفت: بعد از بیش از ۱۰ هزار مرتبه بازرسی و کالیبراسیون از نازل های سوخت، هیچ تخلفی مشاهده نشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی رهنما» امروز (یکشنبه 23 دی) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 147 پروانه كاربرد علامت استاندارد در فارس صادر شده، گفت:در 9 ماهه اول سال، واحدهاي توليدي و خدماتي استان فارس بيش از سه هزار و 500 بار مورد بازرسي و ارزيابي كارشناسان اداره كل استاندارد فارس قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدير كل استاندارد فارس با اشاره به آزمایش و مونه برداری تصادفی از 2 هزار و 800 نمونه محصول بیان کرد: تاکنون بیش از 12 هزار و 500 مرکز مورد بازرسی قرار گرفته و کالای بدون نشان استاندار شناسایی و به مورد پیگرد قانونی قرار گرفته است.

 

وی کالاهایی مانند فيلتر خودرو، آبليمو، دستمال كاغذي ، روغن زيتون، روغن آفتابگردان و آلوچه را از اقلام شناسایی بدون نشان استاندارد خواند و افزود: انواع نمك غير استاندارد با علامت هاي تجاري نمك درياچه، نمك موج دريا، نمك سوناكس، نمك درياچه اروميه كه تحت عنوان نمك دريا در مراكز عرضه به مصرف كنندگان، در حال عرضه بود، در این راستا شناسایی شد، نمك طعام مشمول استاندارد اجباري بوده و عرضه نمك تحت عنوان نمك دريا بدون علامت استاندارد براي مصرف خوراكي غير قانوني و غير بهداشتي است.

 

رهنما با اشاره به نظارت بر جایگاه های عرضه سوخت مایع در فارس، خاطرنشان کرد: بعد از بیش از 10 هزار مرتبه بازرسی و کالیبراسیون نازل های سوخت هیچ تخلفی مشاهده نشد، همچنین وسایل سنجش در داد و ستدهای عمومی هفت هزار بار مورد آزمایش و کالیبراسیون قرار گرفت.

 

وی با اشاره به فعالیت های انجام شده در گمرک ها جهت ارائه خدمات به صادرگنندگان و واردکنندگان، عنوان کرد: در 9 ماهه اول سال، 500 فقره اظهار نامه وارداتي و صادراتي و تعيين ماهيت توسط اداره كل استاندارد فارس صادر شده است.

پایان پیام/588

منبع: شبستان

کلیدواژه: ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان ایران بیرجند روز پرستار شیراز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دبیرخانه مساجد خراسان جنوبی خراسان جنوبي فرمانده کل ارتش اصفهان جایگاه های سوخت استاندارد فارس تیم بازرسی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا

خودروی پراید که در جایگاه سوخت جانبازان آستارا اقدام به سوخت گیری می کرد، دچار آتش سوزی شدید شد و مسئولان جایگاه بلافاصله اقدام به قطع سیستم سوخت رسانی کردند اما خودرو آتش گرفت و خاموش نشد.

خوشبختانه  این حادثه تلفات جانی در پی نداشته است.

به گفته  اردشیر هوشیار رییس شرکت پخش فراورده های نفتی شهرستان آستارا به دلیل آسیب به جایگاه جانبازان فعلا امکان سوخت گیری در آن وجود ندارد و مسئولان جایگاه و شرکت پخش در حال رفع نواقص و ایرادات هستند تا بتوانند کار را به روال عادی بازگردانند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته
  • مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند
  • قدرتمندترین موتور فضایی چین ۵۰۰ تن پیشرانش تولید کرد
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • ۱۱ میلیارد ریال تاوان عرضه خارج از شبکه گاز مایع
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب می‌زند
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب خودرو می‌زند
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری