Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبادان - ایرنا - فرماندار شادگان با بیان اینکه حقوق کارگران شهرداری شادگان از ابتدای امسال تاکنون پرداخت شده است گفت: دیگر مطالبات معوقه کارگران این شهرداری مربوط به سال های 92 الی 95 است که پرداخت آنها در دست پیگیری است.

سعید حاجیان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: کارگران شهرداری شادگان هفت ماه حقوق معوقه مربوط به سال های 1392 الی 1395 دارند که شهرداری ملزم به پرداخت آنهاست ضمن اینکه در آذر ماه امسال 2 ماه از این مطالبات پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار شادگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون حقوق کارگران شهرداری شادگان به طور کامل پرداخت شده است و مطالبات گذشته آنان با پیگیری شهرداری پرداخت خواهد شد.
حاجیان تصریح کرد: به منظور تسریع در پرداخت مطالبات معوقه کارگران شهرداری شادگان با استانداری خوزستان مکاتبه شده است و تلاش می شود تا پایان امسال بخشی از این مطالبات معوقه کارگران این شهرداری پرداخت شود.
به گزارش ایرنا جمعی از کارگران خدمات شهری شهرداری شادگان برای چندمین بار روز شنبه با تجمع مقابل ساختمان شهرداری خواستار پرداخت هفت ماه حقوق و مزایای معوقه خود شدند.
شادگان در فاصله 70 کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.
7104/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهرداري حقوق كارگران آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۴۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، عطااللّه هاشمی، گفت: بنابر آخرین آمار از ابتدای فصل برداشت ۷۵۰ هزارتن گندم با ارزش حدود ۱۴ همت از کشاورزان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: انتظار کشاورزان برای اعلام جایزه تحویل گندم چه زمانی به پایان می‌رسد؟

به گفته او، علی رغم گذشت بیش از یک ماه از فصل برداشت، ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است و کشاورزان کماکان چشم انتظار دریافت پول هستند.

هاشمی ادامه داد: براساس قانون ۲۴ ساعت پس از تحویل گندم به مراکز خرید، مطالبات کشاورزان باید پرداخت شود که متاسفانه این امر مورد بی توجهی قرار گرفته است.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران با بیان اینکه دولتمردان نسبت به تخصیص جایزه گندم بی تفاوت هستند، افزود: علی رغم پیگیری های مکرر، خبری از تخصیص جایزه و اصلاح قیمت گندم نیست که استمرار این روند، خرید تضمینی را دچار چالش می کند.

او گفت: براساس برآوردهای صورت گرفته تولید گندم بالای ۱۴ میلیون تن و حداقل خرید ۱۲ میلیون تن خواهد بود که در صورت بی تفاوتی به جایزه گندم و پرداخت مطالبات، محصول تولیدی صرف خوراک دام و طیور می شود و به نوعی هدر می رود.

کد خبر: 1228966 برچسب‌ها گندم

دیگر خبرها

  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در مهاباد بروز است
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود