Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@11:49:10 GMT

قتل مرد 59 ساله در نظام آباد/ قاتل دستگیر شد !

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۵۵۱۵۳

قتل مرد 59 ساله در نظام آباد/ قاتل دستگیر شد !

رکنا: رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت:قاتل مرد ۵۹ ساله که از ۸۳ متواری بود به دام پلیس قزوین افتاد.

به گزارش رکنا، سرهنگ آرش مرادی رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: سال ۸۳ در یک درگیری بین دو طایفه در روستای نظام آباد، دو برادر پس از تیراندازی با اسلحه به سمت مقتول، فرار کردند.

سرهنگ مرادی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی در سال ۹۲ موفق به دستگیری یکی از برادران مظنون به قتل شدند که این فرد در بازجویی ها‌ی ماموران منکر قتل فرد ۵۹ ساله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: متهم اعتراف کرده بود که برادرش با شلیک ۲ گلوله این فرد را به قتل رسانده است.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: فرد مظنون به قتل با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

سرهنگ مرادی افزود: تحقیقات درباره دستگیری برادر فرد مظنون به قتل ادامه پیدا کرد تا اینکه متهم در دی ماه امسال پس از بازگشت از استان‌های جنوبی کشور در مخفیگاهش دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های ماموران به قتل فرد ۵۹ ساله با اسلحه گرم وشلیک گلوله به سمت سر و سینه وی اعتراف کرد.

وی افزود: قاتل، علت و انگیزه قتل را درگیری‌های مکرر طایفه‌ای با خانواده مقتول بیان کرد.

سرهنگ مرادی گفت: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

معلم منحرف به دانش آموزان کارهای مستهجن یاد می داد! +عکس اعدام 3 تبهکار در میدان 7 تیر یاسوج + عکس و جزئیات بعد از خطبه عقد فهمیدم در 22 سالگی زن پنجم محسن شدم ! اعتراف هولناک پسر 13 ساله به قتل امیر عباس 5 ساله در مشهد / جسد لخت پیدا شد ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد افشاگری درباره روحانی خلع لباس شده در قم/ از التماس دعا خواستن برای داعش تا رد درخواست مناظره + فیلم دستگیری فوتبالیست قرمزپوش بخاطر کلاهبرداری از 2 هم بازی! لحظه عذرخواهی شهرداری کرمان از 2 گل فروش پس از شکنجه زشت!+ عکس و فیلم کارمند شهرداری کرمان دستگیر شد/ او کودکان گل فروش را ناچار به خوردن گل ها کرد +فیلم جوان 25 ساله در آبگرم میراحمد غرق شد+عکس فروش گوشت حرام در مشهد ! حمله وحشیانه یک مرد به کلانتری / کارآگاه زنده زنده سوخت + عکس هتل معروف زیر بهمن دفن شد / مرگ ده ها تن+ عکس انتشار اسامی و جزئیات اعدام صبح امروز 3 دزد مسلح در یاسوج + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس فرار قتل زندان اخبار حوادث استان قزوین رئیس پلیس قاتل قزوین متواری عکس مرد پسر فیلم دختر من فضای مجازی ازدواج تصاویر شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۵۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند

 
به گزارش تابناک،‌ سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

 منبع: میزان

دیگر خبرها

  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • کلاهبردار حرفه‌ای درکنگان دستگیر شد
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند