Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-07@20:52:41 GMT

افتتاح نمایشگاه «سیمکس» کرمان 26 دی‌ماه

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۵۵۳۵۸

تین‌نیوز | 

نخستین نمایشگاه بین‌المللی زنجیره تامین فولاد کرمان «سیمکس 2019»  با هدف تعادل سازی زنجیره فولاد در راستای تحقق اهداف فولادی در افق 1404 و با حضور مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین مدیران و فعالان تشکل‌های صنعتی و معدنی در روز 26 دی‌ماه  در مرکز نمایشگاه‌های جنوب شرق کرمان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پیام‌آوران معدن و فولاد، نخستین نمایشگاه بین‌المللی زنجیره تامین فولاد کرمان «سیمکس 2019»  با هدف تعادل‌سازی زنجیره فولاد در راستای تحقق اهداف فولادی در افق 1404، تکمیل زنجیره تولید برای دستیابی به محصولات و خدمات با ارزش افزوده بالاتر و همچنین  توسعه صنایع بالا و پایین دستی به همراه زمینه‌سازی جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در مرکز نمایشگاه‌های جنوب کرمان شرق کرمان برگزار خواهد شد.

بر این اساس و با توجه به اهمیت تحقق اهداف فولادی، نخستین نمایشگاه در حوزه زنجیره تولید فولاد، با حضور  محمد رضا پورابرهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس ،فرشاد مقیمی معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت، داریوش اسماعیلی رییس سازمان نظام مهندسی و نایب رییس کمیسیون صنعت و معدن مجلس، شهباز حسن پور نائب رییس فراکسیون معدن مجلس و نماینده سیرجان و همچنین مهرداد اکبریان رییس انجمن سنگ‌آهن ایران، بهرام شکوری رییس کمیسیون معدن اتاق بازرگانی ایران  به همراه جمعی از مسئولان ، مدیران و فعالان تشکل‌های  معدنی و صنعتی در روز چهارشنبه 26 دی‌ماه سال جاری در ساعت 10و 30 دقیقه افتتاح خواهد شد.

گفتنی است، نخستین نمایشگاه بین‌المللی زنجیره تامین فولاد کرمان«سیمکس2019» که  در فضایی به وسعت 6 هزار متر مربع از روز سه‌شنبه 25 تا 28 دی‌ماه سال جاری در مرکز نمایشگاه‌های جنوب شرق کرمان برگزار خواهد شد، بخش‌های مختلف زنجیره همچون اکتشاف و استخراج ، بهره‌برداری و فرآوری ، تجهیزات آزمایشگاهی و زمین‌شناسی به همراه ماشین‌آلات سنگین  آخرین دستاوردها و محصولات خود را به معرض نمایش قرار خواهند داد. همچنین در این نمایشگاه با تلاش نمایندگان مجلس  به‌ویژه رییس کمیسیون اقتصادی شاهد حضور گسترده مدیران و معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت خواهیم بود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: فولاد کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۵۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه اینوتکس 2024

عکاس: علی احمدوند

دیگر خبرها

  • سند آمایش و نقشه راه معادن مازندران تدوین شود
  • افتتاح نمایشگاه اینوتکس 2024
  • فن‌بازار تخصصی معدن افتتاح شد
  • استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین
  • فولاد مبارکه؛ دارنده کامل‌ترین زنجیره تولید ورق‌های فولادی
  • بررسی علت فوت کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • علت فوت کارگر معدن در کرمان چه بود؟
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • جزییات مرگ کارگر معدن زغالسنگ هشونی شهرستان کوهبنان
  • مرگ کارگر معدن زغال سنگ در کرمان به دلیل نبود ایمنی کار (+ عکس)