Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه گفت: ۲۲۷۹ کرمانشاهی در طرح خادمیاری آستان قدس رضوی در سامانه کار ثبت‌نام اولیه را انجام داده‌اند. ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

حسن موحد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، از ثبت‌نام 2279 کرمانشاهی در طرح خادمیاری آستان قدس رضوی در سامانه خبر داد و اظهار داشت: پیش از این خادمی تنها به حرم مطهر رضوی محدود می‌شد اما در دوره مدیریت جدید آستان قدس رضوی دایره خدمت و خادمی حضرت رضا(ع) به خارج از محدوده حرم مطهر گسترش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه گفت: در قالب طرح خادم، خدمت و مخدوم شرایطی فراهم شده که عموم علاقه‌مندان و آرزومندان واجد شرایط خدمت به بارگاه منور رضوی می‌توانند توفیق خدمت به آن حضرت را از مسیر خدمت به محرومان و مستمندان شهر و دیار خود یا ارائه خدمت و همکاری تخصصی با مجموعه‌ها و مؤسسات آستان قدس رضوی بیابند.

وی با بیان اینکه خادمیاران استان پس از ثبت‌نام اولیه در سایت، به تناسب توانمندی و تخصصی که دارند می‌توانند در شهر خودشان به محرومان و نیازمندان خدمت کنند بیان کرد: با توسعه خدمت در خارج از محدوده حرم مطهر رضوی افراد بی‌شماری توانسته‌اند خدمات تخصصی در عرصه‌های مختلف به زائران این بارگاه و محرومان ارائه ‌دهند.

موحد عنوان کرد: خادمیاران می‌توانند در حوزه‌های مختلف از قبیل اردوهای جهادی، زیارت اولی‌ها، زائران محروم، فرهنگی – آموزشی، کارآفرینی و اشتغال، بهداشت و درمان، اطعام و حمایت مالی از محرومان، مشاوره و روانشناختی و خادم‌یاران ستادی مشغول به خدمت شوند.

وی با اشاره به خدمت‌رسانی پزشکان خادمیار رضوی به محرومان و نیازمندان حاشیه شهرهای استان کرمانشاه افزود: آستان قدس رضوی از ساعتهای اولیه زلزله سال گذشته با راه‌اندازی اکیپ‌های جهادی در راستای خدمت‌رسانی به آسیب‌زدگان گام برداشته است.

فعالیت 150 کانون خادمیاری آستان قدس در گنابادخدمت بیش از 60 هزار خادم و خادمیار در حرم رضویطرح خادمیاران رضوی(ع) زمینه را برای فعالیت‌های نسل چهارم انقلاب اسلامی فراهم می‌کند

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه با بیان اینکه آستان قدس رضوی با تمام توان خویش برای کمک به حادثه دیدگان وارد میدان شد گفت: زیرا براساس حکم تولیت آستان قدس رضوی از سوی رهبر معظم انقلاب، خدمت به محرومان نیز در وظایف آستان لحاظ شده است.

وی با بیان اینکه آستان قدس با ایجاد یک ساختار با هویت مردمی و داوطلبانه در عرصه کمک به نیازمندان حرکت می‌کند زیرا اعتبارات مجموعه مردمی بوده و شامل وقف و نذورات است گفت: علاقه‌مندان و محبان حضرت امام رضا(ع) در سراسر جهان آرزومند خدمت در آستان مقدس امام هشتم هستند، امروز خدمت به زلزله‌زدگان کرمانشاه یا هر خدمتی که بتوان به محرومان در دفاتر استانی آستان قدس رضوی صورت داد قطعأ تحت لوای امام رئوف خواهد بود.

موحد با اشاره به اینکه طرح خادمیاران سلامت هر هفته در مناطق محروم برگزار می‌شود، اظهار کرد: خادمیاران سلامت با هدف کمک به بهبود و ارتقاء وضعیت سلامت جامعه، ارائه خدمات درمانی و تلاش در جهت کاهش مشکلات نیارمندان اعزام می‌شوند.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه بیان کرد: محرومیت‌‌زدایی در حوزه سلامت یکی از مهم‌ترین اهداف این نمایندگی است که به لطف خداوند به صورت جدی پیگیری می‌شود.

وی افزود: این خادمیاران در 40 کانون موضوعی در حوزه‌های مختلف که هر قشری یک تشکل دارد در طرح‌های جهادی داخل استان بکار گرفته می‌شوند و سپس به عنوان خادمیار تشرفی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

موحد با اشاره به اینکه در یکی دو هفته گذشته در شهرستان ثلاث باباجانی با حضور جمعی از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در مناطق زلزله‌‌زده، امام جمعه و فرمانده سپاه این شهرستان طرح مهرورزی رضوی را اجرا کردیم عنوان کرد: در این مراسم به هریک از افراد تحت پوشش و آسیب دیده مبلغ 20 میلیون ریال به عنوان تبرکی آستان قدس رضوی اهدا شد.

انتهای پیام/ح

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۵۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 4-1 والنسیا مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا (2 می، 2000) / فیلم

سال 2000 در چنین روزی و در چارچوب دور رفت رقابت های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 1999/00، والنسیا در ورزشگاه خانگی خود، مستایا به مصاف تیم بارسلونا رفت.

دانلود (42.9MB)

دیگر خبرها

  • موزه آستان قدس رضوی نفائسی مرتبط با امام صادق(ع) در خود دارد /به جامانده از صادق آل محمد(ع)
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • پیروزی 4-1 والنسیا مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا (2 می، 2000) / فیلم
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت