Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: اصحاب رسانه مراقب باشند که در وادی انحراف گرفتار نشوند و در مسیر تقویت جناح ها و بازیگری های سیاسی قرار نگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری روز گذشته در در دیدار با اصحاب رسانه به مناسبت سالروز شهادت غلامرضا رهبر خبرنگار ایرانی و نماینده صداوسیما در عملیات کربلای ۵، به نقش اساسی رسانه در جامعه اشاره و گفت: در رسانه حتی اگر بتوانیم یک نفر یا یک تفکر را در مسیر انسانی و حق قرار دهیم توفیق بزرگی در محضر حق تعالی کسب می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نکونام با بیان اینکه در این راه  کم یا زیاد بودن مخاطبان مهم نیست، تصریح کرد: انحراف یک نفر و ایجاد اعوجاج و تردید فکری گناه بزرگی است و همین امر حساسیت قلم رسانه ها و کاربزرگ آنها را نشان می دهند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری فعالیت اصحاب رسانه در نظام جمهوری اسلامی را از سایر ملل بسیار متفاوت دانست و افزود: در سایر کشورها رسانه ها اهداف حاکم رادنبال می‌کنند و مجبور از اطاعت حکومت هستند.

وی با اشاره به اینکه در رسانه‌های نظام اسلامی  هدف پیشبرد اهداف دینی و اسلامی است،خاطرنشان کرد: قلم زدن برای دین بسیار حساس بوده چراکه باید در محضر خداوند متعال پاسخگو باشیم.

نکونام با بیان اینکه دشمن به دنبال انحراف در دین است، ادامه داد: اصحاب رسانه باید در ابتدای امر یک دین‌شناس باشند و بداند که برای هر کلمه در محضر خداوند جوابگو هستند این باور به معاد است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: اصحاب رسانه مراقب باشند که در وادی انحراف گرفتار نشوند و در مسیر تقویت جناح ها و بازی گری های سیاسی قرار نگیرند.

نکونام بیان دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی یک تکلیف دانست، افزود: دشمن همت کرده تا با ناکارآمد نشان دادن نظام، پایه‌های جمهوری اسلامی را سست  و یأس را در میان مردم ترویج دهد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید دستاوردهای نظام چهل ساله به نمایش گذاشته شود، ادامه داد: باید این واقعیت به روشنی برای همه ترسیم و خدمات 40 ساله انقلاب در همه عرصه ها بیان شود.

وی با بیان اینکه کارآمدی نظام اسلامی، کارآمدی دین است، گفت: دشمن در تلاش است اسلام، عدل جهانی، ظهور امام زمان و ولایت را زیر سؤال ببرد و با ترویج فساد اخلاقی، جنسی و برگزاری مجالس غیر متعارف ارزش‌های دینی را نابود کند.

نکونام  آمریکا را شیطان بزرگ خواندو افزود: آمریکا با اصل نظام اسلامی مخالفت دارد و می‌خواهد کشور مانند گذشته تسلیم باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۵۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام امیر عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین در اندیمشک، با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه پاسداران یک نیروی نظامی صرف نیست بلکه این نهاد عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی حد و مرز نمی‌شناسد که در همین جهت شاهد حضور و فعالیت‌های مؤثر سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: هر جا که انقلاب اسلامی و نظام نیازمند حرکتی جدید و اقدامی گسترده و اثرگذار بوده که سپاه توانایی انجام آن را داشته، ورود کرده و مؤثر واقع شده است.

حجت‌الاسلام عباسی با بیان اینکه این نهاد مقدس از پنج نیروی مستقل و تخصصی تشکیل شده است خاطر نشان کرد: مهمترین مزیت سپاه و نیروهای نظامی کشور این محسوب می‌شود که مشمول لطف الهی هستند و بی تردید سپاه در هر عرصه ای که بنا به نیاز ورود داشته، خداوند را در کنار خود دیده و مشمول لطف خداوند شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899422

دیگر خبرها

  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات