Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@11:17:32 GMT

هتل استانبول در منطقه تکسیم

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۵۵۶۳۴

هتل استانبول در منطقه تکسیم

رپورتاژ آگهی / تور استانبول سفری دوست داشتنی به دلیل شباهت فرهنگی با کشور ایران می باشد. یک ایرانی هر اندازه هم که درونگرا باشد باز هم ترجیح می دهد در منطقه ای توریستی و پر تردد گشت و گذار کند از این رو منطقه توریستی تکسیم و استقلال در استانبول بسیار مورد توجه ایرانیان است.

تور استانبول سفری دوست داشتنی به دلیل شباهت فرهنگی با کشور ایران می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک ایرانی هر اندازه هم که درونگرا باشد باز هم ترجیح می دهد در منطقه ای توریستی و پر تردد گشت و گذار کند از این رو منطقه توریستی تکسیم و استقلال در استانبول بسیار مورد توجه ایرانیان است.

هتل استانبول و موقعیت مکانی آن هم از دغدغه های گردشگرانی است که به این شهر سفر میکنند. افراد زیادی تمایل دارند در منطقه ای توریستی اقامت کنند تا در هزینه های رفت و آمد خود صرفه جویی نمایند و مدت زمان بیشتری را در محیطی با نشاط سپری کنند.

تور استانبول و اقامت در منطقه تکسیم و استقلال و بی اغلو مزایای زیادی به همراه دارد اما معایب نیز دارد. معایبی همچون شلوغی بیش از حد منطقه، مواجهه با آشنایان برای افراد محافظه کار، شب هنگامی شلوغ برای افراد بدخواب و... اما مزایایی همچون آشنایی با فرهنگ مردم شهر، نزدکی بازارها و کافه ها و رستوران ها، سینماها و موزه ها و ساختمان های تاریخی، وسایل حمل و نقل شهر نیز وجود دارد.

هتل استانبول پنج ستاره دیوان یا هتل دیوان در منطقه تکسیم از بهترین و مشهورترین هتل هایی است که می توانید در آن اقامتی راحت را تجربه کنید. علاوه بر موقعیت مکانی عالی دارای استخر بسیار بزرگ و سونا و جکوزی و ماساژ و سالن ورزشی، نفرانس، همایش، رستوران و سالن جشن و کافی شاپ و فروشگاه می باشد. همچنین معماری بی نظیر این هتل و دید برخی از اتاق های طبقات بالایی به تنگه بسفر بسیار مورد علاقه گردشگران می باشد.

تور استانبول و اقامت در خیابان بی اغلو مناسب افرادی است که با خواب شبانه میانه خوبی ندارند و ترجیح می دهند در خیابان ها قدم بزنند یا در کافه ها و فروشگاهها وقت بگذرانند. هتل گزی بسفروس هتلی پنج ستاره در خیابان بی اغلو است که از طبقات بالایی به تنگه بسفر دید مناسبی دارد، آفتاب گیر است و فضای سبز و امکانات عالی ارائه میدهد.

هتل استانبول و دید آن به دریا از پرطرفدارترین نوع هتل در بین گردشگران می باشد. هتل مرکور تکسیم نیز با توجه به موقعیت مکانی عالی هتلی چهار ستاره با دیدی به تنگه بسفر می باشد. این هتل با فاصله اندک به دریا و خیابان های بی اغلوو استقلال و تکسیم و هزینه مقرون به صرفه تر نسبت به یک هتل پنج ستاره مکان خوبی برای اقامت در منطقه وریستی تکسیم می باشد.

تور استانبول و اقامت در هتل مارمارا تکسیم نیز بسیار مقرون به صرفه به جهت صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و تفریحات جانبی همچون استخر و اسپا و سالن ورزشی می باشد. این هتل پنج ستاره و زیبا و دیدی وسیع به شهر و تنگه بسفر دارد.

هتل استانبول در خیابان بی اغلو طرفداران زیادی دارد. هتل cvk نیز یکی از این هتل ها با پنج ستاره و بسیار زیبا و دیدنی است. دید وسیع و پنجره های بزرگ رو به تنگه بسفر بسیار دوست داشتنی و خیره کننده استو معماری داخلی بی نظیر به همراه بهترین امکانات در منطقه ای توریستی و زنده اقامتی خاطره انگیز را ارائه می دهد.

تور استانبول و اقامت در هتل اینتر کانتیننتال پنج ستاره واقع در خیابان بی اغلو نیز اقامتی متفاوت و خاص می باشد. این هتل با اتاق های وسیع و در برخی موارد با دید به سمت بسفر و فضای سبز عالی و کافه ها و رستوران های زیبا و امکانات منحصر به فرد پذیرای گردشگران تور استانبول در منطقه تکسیم می باشد.

تور استانبول و اقامت در هتلی کوچک به زیبایی و گرمای یک خانه سنتی و مدرن در خیابانی سر زنده همچون بی اغلو نیز جذاب است. هتل Corinne Art & Boutique  هتلی زیبا و بازسازی و شده و شبیه به گالری نقاشی و موزه است. دید به تنگه بسفر ندارد اما زیبایی و نشاط آن هر گردشگری را به وجد خواهد آورد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۵۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرسپو و کیول: از فینال استانبول تا لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش "ورزش سه"، پائولو اسکارونی، رئیس میلان، برکناری استفانو پیولی را تایید نکرد اما اعلام کرده که او حداقل تا پایان فصل در این باشگاه می‌ماند.

اسکارونی در مراسمی که صبح چهارشنبه توسط روزنامه ایتالیایی ایل فوگلیو برگزار شد، درباره اتفاقات این فصل میلان و آینده پیولی در سن سیرو صحبت کرد.

اینتر دوشنبه شب موفق شد میلان را در دربی با نتیجه 2-1 شکست دهد و تا بیستمین قهرمانی در تاریخ سری A را جشن بگیرد. اینتر در 6 دیدار اخیر با میلان برنده شده است.

اسکارونی ابتدا در مورد شکست میلان در دربی گفت:"روز سختی بود. ما دوست داریم گاهی اوقات مقابل اینتر پیروز شویم. بازی‌های متوالی زیادی را مقابل اینتر باخته‌ایم. فصل هنوز تمام نشده و ما باید برای مقام دوم بجنگیم. فصل خوبی بود، شاید عالی نبود، اما مصدومیت‌های زیادی داشتیم، بنابراین باید این را در نظر بگیریم. اینتر شایسته کسب قهرمانی بود، بنابراین به آن‌ها از جمله جوزپه ماروتا و آنتونلو تبریک می‌گویم.

از اسکارونی طوری سوال شد که تایید کند پیولی در فصل 25-2024 سرمربی میلان نخواهد بود. او اینطور واکنش نشان داد:"نه، تایید نمی‌کنم. پیولی مربی ماست و تا پایان فصل خواهد ماند. مطمئنم که پیولی به ما کمک خواهد کرد تا پیروزی‌هایی را که برای رسیدن به مقام دوم نیاز داریم، به دست آوریم. پیولی و مدیران آینده را ارزیابی خواهند کرد، من دوست دارم تا پایان فصل در مورد این موضوع صحبت نکنم."

رئیس میلان درمورد اینکه به دلیل عدم دستیابی به جام برای دومین فصل متوالی چه احساسی دارد، گفت:"من ناراحت نشدم. گاهی اوقات در سکوهای پشت سرم در ورزشگاه، تمام خط دفاعی میلان را می‌دیدم: مالیک تیاو، فیکایو توموری، کالولو. همه آن‌ها مصدوم شده بودند و فکر می‌کردم که خط دفاعی کنار من است نه در زمین. فقط این موضوع نبود، این روی تمام عملکرد تیم اثر گذاشت."

دیگر خبرها

  • صدور حکم بمبگذار میدان تقسیم استانبول
  • ریزگردها به ترکیه رسیدند
  • غرب ترکیه در محاصره ریزگردها
  • کرسپو و کیول: از فینال استانبول تا لیگ قهرمانان آسیا
  • با هزینه کم به 3 شهر ترکیه سفر کنید
  • تجربه سفر با قطارهای شهری استانبول
  • فرآیند دیدنی تهیه قهوه ترک روی شن در خیابان‌های استانبول (فیلم)
  • همراه داشتن چه وسایلی در فرودگاه استانبول جرم است؟
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!