Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: به‌تازگی فیلمی در فضای مجازی منتشر شده و فردی در قامت کارمند شهرداری کرمان را نشان می‌دهد که دو کودک گلفروش را مجبور به خوردن گل‌هایشان می‌کند.

در این فیلم، فردی که به نظر می‌رسید کارمند شهرداری کرمان است، دو کودک کار را که مشغول گل‌فروشی بودند، گرفته و می‌گوید به شرطی آنها را آزاد می‌کند که گل‌هایشان را بخورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند شهردار کرمان در واکنش به این اتفاق به ایسنا گفته این فرد کارمند شهرداری نیست.

در همین رابطه، مهناز افشار در توییتر هشدار داد که با انتشار تصاویر چهره کودکان مورد ظلم واقع شده آینده آن‌ها را تحت تاثیر قرار ندهیم.

مهناز افشار در توییتر نوشت: "وقتی عمل وحشیانه و غیراخلاقی یک فرد رو با همون اعمال زشت تلافی کنیم بیشتر به ترویج خشونت کمک میکنیم. میشه پیشگیری کرد و هر آدم مریضی را استخدام نکرد. پخش صورت کودکان مورد ظلم میتونه آینده اونهارو تحت تاثیر قرار بده. لطفا غرور و شخصیتشون را در حین حمایت حفظ کنیم."

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

معلم منحرف به دانش آموزان کارهای مستهجن یاد می داد! +عکس اعدام 3 تبهکار در میدان 7 تیر یاسوج + عکس و جزئیات بعد از خطبه عقد فهمیدم در 22 سالگی زن پنجم محسن شدم ! اعتراف هولناک پسر 13 ساله به قتل امیر عباس 5 ساله در مشهد / جسد لخت پیدا شد ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد افشاگری درباره روحانی خلع لباس شده در قم/ از التماس دعا خواستن برای داعش تا رد درخواست مناظره + فیلم دستگیری فوتبالیست قرمزپوش بخاطر کلاهبرداری از 2 هم بازی! لحظه عذرخواهی شهرداری کرمان از 2 گل فروش پس از شکنجه زشت!+ عکس و فیلم قتل در بهشت زهرای تهران + عکس دختر مشهدی: پدرم در وضعیت بدی مچم را گرفت و آن پسر توانست فرار کند حمله وحشیانه یک مرد به کلانتری / کارآگاه زنده زنده سوخت + عکس ثبت فیلم دختر یکی از مسئولان در حالی که لباسی به تن نداشت ! / سهیل کیست؟ 2 همکلاسی بعد از 57 سال بهم رسیدند+ عکس فروش گوشت حرام در مشهد !

منبع: رکنا

کلیدواژه: مهناز افشار استخدام آزار و اذیت کودکان کودک عکس مهناز افشار عکس پسر مرد فیلم دختر من فضای مجازی ازدواج تصاویر شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۵۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت طی فروردین ماه در مناطق نفتخیز جنوب غرب کشور 

مسعود افشار معاون مدیرعامل در عملیات حفاری شرکت ملی حفاری ایران گفت: از این تعداد چاه ۷ حلقه در گستره فعالیت شرکت‌های بهره برداری نفت و گاز تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و یک حلقه در اجرای پروژه‌های حفاری تکمیل نهایی و تحویل کارفرما گردید.

او با بیان اینکه همچنین در این مدت متراژ حفاری چاه‌ها به رقم ۸ هزار و ۵۹۸متر رسید، افزود: در زمان حاضر ۲۱ دکل ناوگان حفاری شرکت در حال جابجایی در مناطق عملیاتی است.

افشار اظهارکرد: براساس برنامه‌های شرکت ملی نفت ایران در اجرای طرح‌های توسعه‌ای با هدف نگهداشت و افزایش تولید نفت و گاز، بازسازی و نوسازی دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری در دست اجرا و از حداکثر ظرفیت‌های سازمان در ارتباط با پیشبرد و تحقق برنامه‌ها در سال ۱۴۰۳ استفاده به عمل می‌آید. 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • از «گردانِ آزار» رژیم صهیونیستی چه می‌دانیم؟
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» با پخش از شبکه امید
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • افشاگری جنجالی مهناز افشار از ازدواج‌ها و روابط قبل از ازدواجش با رامین + ویدئو
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت طی فروردین ماه در مناطق نفتخیز جنوب غرب کشور