Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@18:55:29 GMT

«معلم من یک هیولاست!» برای کودکان

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۵۶۰۶۶

«معلم من یک هیولاست!» برای کودکان

کتاب «معلم من یک هیولاست!» به نویسندگی و تصویرگری پیتر براون و ترجمه‌ نینا فراهانی برای کودکان منتشر شد.

به گزارش ایسنا، این کتاب در ۳۷ صفحه‌ مصور برای گروه سنی کودک به همت کتاب چ (بخش کتاب‌های کودک و نوجوان نشر چشمه) منتشر ‌شده است.

در معرفی ناشر از این کتاب عنوان شده است: «معلم من یک هیولاست!» در فضایی فرمال و ذهنی آغاز می‌شود؛ در دنیایی که در ذهن کودکان می‌گذرد این قصه شکل می‌گیرد و راه خود را ادامه می‌دهد تا جمله‌ سؤال‌برانگیز پایان کتاب «و هنوز معلم من یک هیولا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..» نویسنده این کتاب با استفاده از دنیای زیبا و شگفت‌انگیز ذهن کودکان، همان دنیایی که برای کودک پاک و زیباست و گاهی نگرانی‌هایی که در ذهن دارد باعث می‌شود از حضور میان دنیای بیرونی اجتناب کند پرده برداشته و تصورات پاک و خالص او را به تصویر کشیده.

پیتر براون نویسنده و تصویرگر کتاب‌های کودکان، کودکی‌اش را به خیال‌بافی و کشیدن نقاشی‌های خنده‌دار گذرانده است. او در کالج طراحی آرت سنتر در کالیفرنیا نقاشی خوانده و با دنیا و ادبیات کودک به خوبی آشناست.

«معلم من یک هیولاست!» با این جمله‌ها آغاز می‌شود: «بابی مشکل بزرگی در مدرسه داشت. اسم این مشکل بزرگ خانم کِربی (معلم) بود.»

پیتر براون را به‌عنوان نویسنده و تصویرگر دنیای کودکان و نوجوانان می‌شناسیم که در هر شرایطی شاد بودن را اولویت قرار می‌دهد و در قصه‌های خود نیز به بچه‌ها این شاد بودن را یاد می‌دهد.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را در کتاب‌فروشی‌های نشر چشمه تهیه کنند، با مراجعه به سایت رسمی نشر چشمه www.cheshmeh.ir به صورت آنلاین خریداری کنند یا با شماره‌ ۸۸۳۳۳۶۰۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كودكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۶۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم

حیدریان فر گفت:دنیای مجازی به دنبال یکسان سازی فرهنگ هاست که متاسفانه باعث از بین رفتن بخشی زیادی از بافت فرهنگی و قومیتی میشود.

حیدریان فر مشاور و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو _ زهره عرب زاده در رابطه با چالش‌های نوجوانان در شهر‌های جنوبی کشور اظهار داشت: متاسفانه در جنوب کشور به دلیل بدی آب و هوا والدین بیشتر ساعت‌های روز را با فرزندان خود در خانه سپری میکنند و فضای مناسب برای بازی را ندارند و همین مسئله باعث میشود که کودکان و نوجوانان بیشتر زمان خود را با فضای مجازی پر کنند.

متاسفانه دنیای مجازی هم نمایانگر دنیای پر زرق و برقیست که با دنیای واقعی تفاوت زیادی دارد و کودکان و نوجوانان هم به انداره بزرگسالان توانایی درک این موضوع را ندارند.

وی افزود: دنیای مجازی به دنبال یکسان سازی فرهنگ هاست که متاسفانه باعث از بین رفتن بخشی زیادی از بافت فرهنگی و قومیتی میشود.

حیدریان فر ادامه داد: بهترین راه حل ایجاد فضای بیشتر برای بازی و فعالیت کودکان و نوجوانان است. فضا‌های سرپوشیده‌ای که به دور از گرما و آلودگی باشند که بچه‌ها بتوانند مقداری از زمان خود را به فعالیت در مکان‌های مناسب بپردازند.

حیدریان فر با اشاره به دوزبانه بودن کودکان در شهر‌های جنوبی کشور هم گفت که این امر میتواند بر کیفیت یادگیری و تعامل کودکان تاثیر بگذارد که بهترین راه حل همگام و هماهنگ بودن محتوای آموزشی با فرهنگ آن قومیت باشد.

دیگر خبرها

  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • نویسنده ادبیات نوجوان باید مخاطب را با توانمندی هایش آشنا کند
  • بازگشت به دنیای صدا
  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه
  • ۲ کتاب مناسب مداحان و منبری‌ها در راه نمایشگاه
  • جزییات جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان
  • بدرود آقای پل استر
  • درباره پل استر، نویسنده شهیر آمریکایی/ تراژدی پست مدرن
  • ۱۳ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟