Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اصفهان، فریده روشن پیش از ظهر یکشنبه در شصت و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با زنان مشاور مناطق ۱۶ گانه، معاونت‌ها و سازمان‌های شهرداری اظهار کرد: در این جلسه مسائل زیادی از جمله مسائل اداری زنان در ساختار شهرداری بررسی شد که متاسفانه متوجه شدیم تبعیض جنسیتی در ساختار شهرداری مانند دیگر ادارات و ارگان‌ها نهادینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تبعیض‌های جنسیتی در اختصاص مزایا و پاداش، تبدیل قراردادها، ارتقای شغلی، ماموریت‌ها و آموزش‌های ضمن خدمت و خدمات رفاهی و تفریحی مشهود است.
رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه باید شایسته‌ سالاری و توجه به توانایی‌ها و تخصص همه افراد بدون تبعیض مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: مدیران همه دستگاه‌ها باید به این امر توجه داشته باشند و در تدوین طرح نردبان اداری به وجود این تبعیض‌های ساختاری توجه شود.
وی افزود: از مراکز فرهنگی درخواست داریم فرهنگ سازیهای لازم را در حوزه توسعه مشارکت اعضای خانواده در منزل انجام دهند تا شاهد تقویت بنیان خانواده باشیم.
روشن با اشاره به رویدادهای فرهنگی بهمن ماه، ادامه داد: مهم‌ترین رویداد فرهنگی بهمن ماه نخستین نمایشگاه صنعت سینما است و این اتفاق در راستای دو اولویت کمیسیون فرهنگی و ورزشی مبنی بر حمایت از بخش خصوصی و رونق سینما و صنایع خلاق در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه همه متولیان امور در کنار بخش خصوصی همکاری لازم را داشته باشند، تصریح کرد: توانایی اصفهان در هنر سینما به بهترین نحو به نمایش گذاشته شده و در آینده شاهد رونق سینما در اصفهان و کاهش مهاجرت طبقه خلاق شهر باشیم.
وی همچنین به کاهش بودجه فرهنگی شهرداری مناطق اشاره کرد و گفت: بودجه فرهنگی بیشتر مناطق استان به جز مناطق دو، سه و ۱۱ در حال کم شدن است، اما با توجه به وجود مشکلات زیاد فرهنگی و اجتماعی باید مانع این کار شویم.

انتهای پیام 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: اصفهان شورای شهر اصفهان بودجه فرهنگی سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۶۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در پی هشدار نارنجی وضعیت هوا و احتمال سیل این گروه هاا تا پایان عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر شهر در کنار دیگر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند. مصطفی مرادیان‌نژاد افزود: ۵۰ خودرو گشتی و ۱۰۰ نفر از عوامل اکیپ گشت برای هماهنگی و همکاری با عوامل ستاد سیل خدمات شهری شهرداری اصفهان گسیل شده و همکاری کامل برای رفع آب‌گرفتگی داشتند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: قبل از آغاز بارندگی، اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری به‌همراه عوامل ستاد سیل نسبت به سرکشی و بررسی نقاط حساس و رفع موانع احتمالی آب‌گرفتگی اقدام کردند. مرادیان‌نژاد افزود: اکیپ‌های گشت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر در کنار سایر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند.

دیگر خبرها

  • بزرگ‌ترین فرودگاه جهان در دبی/ هلند میزبان آینده‌نگرترین محله دنیا
  • آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • آبگرفتگی‌های در اغلب مناطق اهواز رفع شده است
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • گرگان گران اداره می‌شود/ ناتوانی در جذب سرمایه گذار برای توسعه
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • شهرداری اصفهان بهترین مشتری دانش‌بنیان‌ها است/نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان مسئله‌محور باشد
  • عزم جدی مدیریت شهری اصفهان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان