Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@18:45:02 GMT

حکم توقیف اموال باشگاه پرسپولیس صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۵۶۳۸۸

حکم توقیف اموال باشگاه پرسپولیس صادر شد

رکنا: باشگاه پیکان به خاطر عدم پرداخت مبلغ رضایت نامه مسعود همامی از سوی باشگاه پرسپولیس حکم توقیف اموال این باشگاه را گرفت.

همامی در زمان مدیریت علی اکبر طاهری مدیرعامل اسبق پرسپولیس در سال 93 و در نیم فصل رقابت های لیگ برتر، از تیم پیکان به پرسپولیس پیوست.

این دروازه بان در مجموع فقط یک بازی درون دروازه پرسپولیس ایستاد و پس از آن این تیم را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد این دروازه بان با پرسپولیس یک سال و نیم بود.

پس از آن این دروازه بان به کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر مطالباتش از پرسپولیس شکایت کرد و موفق شد تمام مبالغ مربوط به قرارداد خود را که حدود یک میلیارد تومان بود از این باشگاه دریافت کند.

اما ترکش های جذب این بازیکن ناکارآمد هنوز ادامه دارد به گونه ای که باشگاه پیکان هم به خاطر عدم پرداخت رضایتنامه 400 میلیونی این دروازه بان، از پرسپولیس شکایت و این باشگاه را محکوم کرده است.

به همین خاطر حکم توقیف اموال پرسپولیس صادر شد و سرخپوشان محکوم به پرداخت آن هستند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

معلم منحرف به دانش آموزان کارهای مستهجن یاد می داد! +عکس اعدام 3 تبهکار در میدان 7 تیر یاسوج + عکس و جزئیات بعد از خطبه عقد فهمیدم در 22 سالگی زن پنجم محسن شدم ! اعتراف هولناک پسر 13 ساله به قتل امیر عباس 5 ساله در مشهد / جسد لخت پیدا شد ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد افشاگری درباره روحانی خلع لباس شده در قم/ از التماس دعا خواستن برای داعش تا رد درخواست مناظره + فیلم دستگیری فوتبالیست قرمزپوش بخاطر کلاهبرداری از 2 هم بازی! لحظه عذرخواهی شهرداری کرمان از 2 گل فروش پس از شکنجه زشت!+ عکس و فیلم هتل معروف زیر بهمن دفن شد / مرگ ده ها تن+ عکس جوان 25 ساله در آبگرم میراحمد غرق شد+عکس حادثه خونین برای اتوبوس دانشگاه فنی مهندسی بوئین زهرا +عکس ثبت فیلم دختر یکی از مسئولان در حالی که لباسی به تن نداشت ! / سهیل کیست؟ خودکشی عجیب جوان اراکی به خاطر بیکاری دخترانی که مهره مار دارند و خدمات متنوع دیگری هم ارائه می کنند! / پلیس فتا هشدار داد

منبع: رکنا

کلیدواژه: پرسپولیس باشگاه پرسپولیس باشگاه پیکان حکم توقیف باشگاه عکس پسر مرد فیلم دختر من فضای مجازی ازدواج تصاویر شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۶۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران

پرسپولیس یک آمار ویژه را ثبت کرده است.

طرفداری | پرسپولیس آمار ویژه‌ای دارد.

آخرین باری که دروازه پرسپولیس در لیگ برتر باز شده، به ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ و بازی با فولاد در هفته‌نوزدهم برمیگردد که پرسپولیس روی دو اشتباه عجیب دو بار دروازه خودرا باز کرد اما در نهایت چهار بر دو برنده شد.

پس‌از آن بازی سرخ‌ها در لیگ‌برتر هیچ گلی دریافت نکردند تا با ۶ کلین شیت پیاپی مقابل تیم‌های استقلال، پیکان، گل گهر، ملوان، صنعت نفت و سپاهان، برترین خط دفاعی لیگ با ۱۳ گل‌خورده را در اختیار داشته باشند، و از این حیث از‌ استقلال پیشی بگیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • شورای تامین مجوز حضور زنان را صادر نکرد؛ ترکش‌های حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان؟
  • سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد
  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • سورپرایز هفته، جوان 21 ساله (عکس)