Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان گفت: دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان همواره نیازمند کمک خیران برای نیل به اهداف وزارتخانه متبوع خود بوده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پرویز قزلباش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: هرچند دانشگاه علوم‌پزشکی در استان زنجان و یا در سایر استان‌ها متولی درمان و سلامت است، اما همواره نیازمندخیران برای نیل به اهداف وزارتخانه متبوع خود بوده و این دانشگاه همواره در کنار خیران سلامت حضور داشته و از آنان حمایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حفظ کرامت انسانی بارزترین ویژگی است که همواره در انجمن خیریه مهرانه مورد توجه قرار گرفته و می‌گیرد و در این انجمن با همه بیماران برابر و یکسان برخورد می‌شود.
وی افزود: اگر زیرساخت‌های بهداشت و درمان در استان زنجان ساخته شده، مسبب آن خیرین هستند که برای نمونه احداث دستگاه‌های فوق‌پیشرفته رادیوتراپی و سی. تی. سیمولاتور و ... از همت خیران در زنجان است. همچنین در حوزه ICU و خدمات ویژه، خدمات و امکانات دو برابر افزایش یافته که حاصل همکاری دانشگاه و خیرین است، به طوری که خیران فضا و امکانات محیطی را مهیا کرده و دانشگاه علوم‌پزشکی تجهیز را بر عهده داشت.
قزلباش تصریح کرد: در بسیاری از موارد استان زنجان نسبت به میانگین کشوری بالاتر است و حتی در برخی موارد از نقشه راه ۱۰ ساله تدوین شده نیز جلوتر است، به طوری که میانگین وجود دستگاه رادیوتراپی در کشور به ازای هر یک میلیون نفر، یک دستگاه است، ولی در حال حاضر در استان ۳ دستگاه رادیوتراپی وجود دارد. همچنین به ازای هر ۵۰۰ هزار نفر یک دستگاه MRI وجود دارد که در حال حاضر در استان ۴ دستگاه داریم و به زودی دو دستگاه دیگر در بیمارستان ولیعصر زنجان و بیمارستان رسول‌اکرم خدابنده راه‌اندازی می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان یادآور شد: داشتن امکانات خوب بیمارستانی لازم و ضروری است، ولی اگر از همین امکانات به درستی استفاده نشود، هر میزان که امکانات وجود داشته باشد، کافی نخواهد بود، به همین دلیل باید از سرمایه‌های مادی موجود حفظ و صیانت به عمل آید.
وی با تاکید بر تکریم خیران که سرمایه اجتماعی هستند، خاطرنشان کرد: برای همکاری با خیران در نقشه راه بر عدم موازی‌کاری و هدررفت منابع و نیز شفافیت امور تاکید و توجه بسیار شده است و خیران باید بر کار‌های خود نظارت داشته باشند تا سیستم دولتی کمتر در امور آنان دخیل شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی زنجان وزارت بهداشت خیران دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۶۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا،دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شامگاه چهارشنبه با اتنتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: انتشار خبر فوت این پزشک در جاسک موجب ایجاد شایعه‌ها و نگرانی‌هایی بین رسانه‌های رسمی و غیررسمی، مردم و جامعه پزشکی شده است.

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این اطلاعیه ضمن تسلیت به خانواده این پزشک و جامعه پزشکی توضیح داد: مرحومه دکتر زهرا ملکی قربانی پزشک طرحی در تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ به دلیل مشکلات رفت و آمد و به درخواست خود، از بیمارستان جاسک به بیمارستان پارسیان منتقل و در آن‌جا مشغول به کار شد.

آخرین شیفت وی در بیمارستان پارسیان، ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ بود و بعد از آن به تهران و نزد خانواده خود سفر کرده و فوت در تهران اتفاق افتاده است.

این اطلاعیه‌ی افزاید: هیچ گزارشی از درگیری و ضرب و جرح توسط بیمار یا همراهان بیمار در هیچ یک از دو محل خدمت ایشان (جاسک و پارسیان) وجود ندارد. همچنین از زمان آغاز بکار این پزشک در استان هیچ مشکل کاری یا نارضایتی و شکایت یا درخواستی برای رفع مشکل از طرف نامبرده به دانشگاه منتقل نشده است و به همین دلیل فوت وی نمی‌تواند هیچ گونه ارتباطی با محل خدمت وی داشته باشد.

دانشگاه علوم پزشکی از رسانه‌ها و سایر افراد خواست اخبار را از منابع موثق و معتبر دریافت و از انتشار اخبار کذب و شایعات خودداری کنند.

طی روز‌های گذشته خبر فوت این پزشک طرحی جوان تحت عنوان مرگ خودخواسته در جاسک منتشر شده بود.

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • رونمایی از دستگاه میکروب‌شناسی در نمایشگاه علوم آزمایشگاهی
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • رونمایی از دستگاه میکروب شناسی در کنگره علوم آزمایشگاهی
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • یازدهمین سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها در سنندج آغاز شد