Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@16:09:10 GMT

آتش زدن مرد تهرانی پس از شکنجه در خانه مجردی !

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۵۶۵۱۳

رکنا: جسد مرد 74 ساله‌ای به طرز مشکوکی در یک آپارتمان در خیابان شهید دستغیب تهران کشف شد. آثار خراشیدگی روی صورت، داخل دهان و روی بدنش نشان از شکنجه وی دارد.

به گزارش رکنا، ساعت 18:30 روز گذشته مأموران کلانتری 119 مهرآباد جنوبی در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند مرد 74 ساله‌ای به طرز مشکوکی در یک آپارتمان در خیابان شهید دستغیب به کام مرگ فرورفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقایقی بعد از اعلام این خبر محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در محل اعلام خبر حاضر شدند.

کارآگاهان در محل حادثه با جسد متوفی در حالیکه خراشیدگی روی صورت، داخل دهان و روی بدنش وجود داشت، مواجه شدند.

کارآگاهان در نخستین گام تحقیقات سراغ همسایه متوفی که پلیس را مطلع کرده بود، رفته که وی در اظهاراتش به بازپرس گفت: فرد ناشناسی زنگ خانه من را زد و گفت متوفی دچار حادثه شده که من از پله‌ها پایین آمدم و با جسد متوفی در راهرو طبقه دوم مواجه شدم.

وی افزود: زمانیکه وارد منزل متوفی شدم، وسایل خانه در حال سوختن و دود منزل را فراگرفته بود که با کمک خاموش‌کننده دستی و آب، آتش را خاموش کردم.

در ادامه تحقیقات مشخص شد متوفی به تنهایی در منزل سکونت داشته و بهم ریختگی وسایل منزل، از درگیری داخل خانه خبر می‌داد.

در نهایت با محسن مدیرروستا؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت جسد متوفی برای بررسی علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای رمزگشایی درباره این پرونده در جریان است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

معلم منحرف به دانش آموزان کارهای مستهجن یاد می داد! +عکس اعدام 3 تبهکار در میدان 7 تیر یاسوج + عکس و جزئیات بعد از خطبه عقد فهمیدم در 22 سالگی زن پنجم محسن شدم ! اعتراف هولناک پسر 13 ساله به قتل امیر عباس 5 ساله در مشهد / جسد لخت پیدا شد ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد افشاگری درباره روحانی خلع لباس شده در قم/ از التماس دعا خواستن برای داعش تا رد درخواست مناظره + فیلم دستگیری فوتبالیست قرمزپوش بخاطر کلاهبرداری از 2 هم بازی! لحظه عذرخواهی شهرداری کرمان از 2 گل فروش پس از شکنجه زشت!+ عکس و فیلم 2 همکلاسی بعد از 57 سال بهم رسیدند+ عکس 9 مدیر تلگرامی خوزستان فرار کردند / دادستان دستور دستگیری داد انتشار اسامی و جزئیات اعدام صبح امروز 3 دزد مسلح در یاسوج + عکس زندگی زالوی زنده در گلوی یک زن/همه وحشت کردند+عکس باورنکردنی دختر مشهدی: پدرم در وضعیت بدی مچم را گرفت و آن پسر توانست فرار کند جست و جوی 13 ساله زن تهرانی برای یافتن پسرش نتیجه داد / صادق را 3 ملیون تومان فروخته بودند !+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: قتل آپارتمان جنایی حادثه پلیس منزل پزشکی اخبار حوادث شکنجه آپارتمان شهید پیرمرد در خیابان عکس پسر مرد فیلم دختر من فضای مجازی ازدواج تصاویر بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۶۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/منزل استاد شهریار و یادآوری یک شب‌نشینی باشکوه

ویدیویی از منزل شاعر بزرگ ایرانی شهریار در فضای مجازی دست به دست می‌شود که تماشای آن خالی از لطف نیست.

به گزارش ایسنا، این ویدیو را در ادامه مشاهده کنید:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استخدام ۵ عضو یک خانواده در صداوسیما
  • زیر پوست شهر؛ وضعیت اجاره اتاق‌های مجردی در تهران! | تصویر
  • افزایش آمار اجاره اتاق های مجردی / ۵ متر ماهی ۳ میلیون!
  • آیا خواهر و برادر ناتنی ارث می‌برند؟
  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در تپه پیرزال سیستان
  • عکس| تشکر محمدحسین پویانفر از یک کاسب تهرانی
  • ببینید/منزل استاد شهریار و یادآوری یک شب‌نشینی باشکوه
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس ۱۱۲ ساله (+عکس)
  • جنجال خانواده متوفی برای استفاده از اثر انگشت برای باز کردن قفل گوشی
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند