Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@11:59:29 GMT

دستگیری سارق لوازم خودرو در گلبرگ

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۵۶۷۱۲

رکنا: رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ از دستگیری یک سارق لوازم داخلی خودرو در این محله خبر داد که از خودروی وی سه قطعه اموال مسروقه کشف شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ سعید اعلاقلی پور رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ اظهار کرد: نیمه شب گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشت‌زنی در میدان ۴۵ گلبرگ بودند که در یکی از کوچه‌ها مردی را در حال خم کردن در یک دستگاه خودروی سواری مشاهده و برای دستگیر وی اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این فرد به محض دیدن ماموران خودروی مذکور را رها کرد و به سرعت سوار بر یک خودروی سواری دیگر شد و سعی کرد از محل فرار کند اما ماموران دستگیرش کردند.

رییس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ، تصریح کرد: متهم پس از دستگیری به همراه خودروی خود به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو‌ها به روش خم کردن در خودرو اعتراف کرد و در بازرسی از خودرو وی نیز ۲ دستگاه باند، یک دستگاه بلندگو، دزدگیر و قفل فرمان مسروقه کشف شد.

سرهنگ اعلاقلی پور خاطرنشان کرد: در بررسی‌های انجام شده از سوابق متهم مشخص شد که وی چندی پیش به جرم سرقت لوازم داخلی خودرو نیز دستگیر و مدتی در زندان به سر برده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

معلم منحرف به دانش آموزان کارهای مستهجن یاد می داد! +عکس اعدام 3 تبهکار در میدان 7 تیر یاسوج + عکس و جزئیات بعد از خطبه عقد فهمیدم در 22 سالگی زن پنجم محسن شدم ! اعتراف هولناک پسر 13 ساله به قتل امیر عباس 5 ساله در مشهد / جسد لخت پیدا شد ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد افشاگری درباره روحانی خلع لباس شده در قم/ از التماس دعا خواستن برای داعش تا رد درخواست مناظره + فیلم دستگیری فوتبالیست قرمزپوش بخاطر کلاهبرداری از 2 هم بازی! لحظه عذرخواهی شهرداری کرمان از 2 گل فروش پس از شکنجه زشت!+ عکس و فیلم فروش گوشت حرام در مشهد ! دخترانی که مهره مار دارند و خدمات متنوع دیگری هم ارائه می کنند! / پلیس فتا هشدار داد قتل در بهشت زهرای تهران + عکس زندگی زالوی زنده در گلوی یک زن/همه وحشت کردند+عکس باورنکردنی انتشار اسامی و جزئیات اعدام صبح امروز 3 دزد مسلح در یاسوج + عکس تصاویر پدر خوانده و 30 نوچه تبهکار بین المللی / آن ها گرجستان را به هم ریخته بودند +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: فرار جرم سرقت زندان اخبار حوادث خودرو دستگیری سارق کلانتری گلبرگ عکس پسر مرد فیلم دختر من فضای مجازی ازدواج تصاویر بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۶۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،فرمانده انتظامی نیشابور گفت:در پی کسب اخباری مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در زمینه حفاری غیرمجاز در بخش سرولایت نیشابور، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی خواجه‌آباد قرار گرفت.
سرهنگ حسین احمدی افزود: ماموران تیم گشتی پاسگاه انتظامی خواجه آباد حین گشت‌زنی به خودرو تیبا در محدوده یکی از روستا‌های بخش سرولایت مظنون که با استفاده از علایم هشدار دهنده خودرو متوقف شد.
وی گفت: در بازرسی از خودرو ۲ دستگاه گنج یاب به همراه کلیه متعلقات، تعدادی وسایل حفاری غیرمجاز کشف و تعداد ۵ نفر متهم نیز دستگیر شدند که متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد