Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهر لنده در حالی سابقه نخستین شناسنامه، نخستین مدرسه و اولین هنگ ژاندارمری استان کهگیلویه و بویراحمد را به دوش می‌کشد که از عمران شهری بی‌نصیب مانده و ورودی مناسبی برای استقبال از گردشگران ندارد. ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لنده، ورودی هر شهرستان به عنوان پیشانی آن شهر مورد توجه و دقت مسافران و رهگذران است که باید نسبت به زیباسازی و بهسازی آن اقدامات اساسی صورت گیرد بنابراین ورودی هرشهر باید طبق ضوابط شهری به گونه‌ای طراحی شود که با جذابیت تمام نشان‌دهنده ویژگی‌های آن شهر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان لنده از توابع استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ تاریخی دارا بودن نخستین شناسنامه، مدرسه و اولین هنگ ژاندارمری را یدک می‌کشد و دارای پتانسیل های گردشگری مناسبی است.

این روزها شهرستان لنده و تمامی مناطق روستایی از طبیعت بکر و سرسبزی برخوردار است که چشم هر رهگذری را به خود جلب می‌کند اما افسوس که هنگام ورود گردشگران به شهرستان لنده، ورودی این شهرستان از  کمترین زیبایی و نماد شهری و عمرانی برخوردار است که این موضوع سبب تضعیف روحیه گردشگران و مسافران می‌شود.

کهگیلویه و بویراحمد| نداشتن جاده ارتباطی مناسب عامل توسعه‌نیافتگی شهرستان لنده استکهگیلویه و بویراحمد| موزه آموزش پرورش شهرستان لنده راه‌اندازی می‌شودچارچوب نظری طرح آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده مشخص نیست

در حالی شهر لنده به شهر اولین‌های کهگیلویه و بویراحمد و شهر متمدن این استان معروف است که فضای بی‌روح و خشک ورودی پارک‌ها و نصب بنرهای مراسمات عزاداری به هیچ عنوان نمی‌تواند تاریخ و هویت مردم این شهر را به نمایش بگذارد.

شهردار لنده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: با بنیاد علوی نشستی درمورد ورودی شهر لنده و فضای شهری برگزار شد که  مشاور اجرای طرح‌های شهری به شهرستان لنده  سفر کرده و با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این شهرستان کار مطالعات و اجرای طرح‌های عمران شهری را انجام دهد.

مختار مشهدی‌زاده مشهدی‌زاده افزود: احداث طرح کمربندی از خیابان موگرمون به طرف زیر پارک کوهپایه و کنار گود معروف به علی محمدخانی و متصل به زیر آب  و فاضلاب خیابان سیل بند و آخر شهرک شهید رجایی و نهایتا احداث پل روبروی دانشگاه پیام نور به زودی اجرا می‌شود.

به گزارش تسنیم، تا ایام عید فاصله زیادی نمانده و همت  شهرداری و شورای شهر لنده را می‌طلبد که نسبت به روشنایی معابر، احداث جایگاه زباله مناسب و همچنین مناسب‌سازی ورودی شهرستان لنده اقدام کنند.

انتهای پیام/ن

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • رسالت معلم تربیت انسان در طراز مقام توحیدی است
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۱۵ طرح عمران شهری در سلماس 
  • آخرین وضعیت کهگیلویه و بویراحمد طی بارش‌های اخیر
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد