Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری؛ نشریه کانون فرهنگی هنری ابوتراب مسجد امام حسین (ع) روستای دزک، مقام دوم چهارمین دوره مسابقه ملی نشریه دیواری «بحر کَرَم» را کسب کرد.

بیش از ۵۰ کانون فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در این مسابقه شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عالم آل محمد (ع)، کرامات رضوی، مسافر مدینه، کرامات کریمه، سلطان عشق، خاطره زیارت، فرزندان روح‌الله، مدافعان جوان، امر به ورزش، امر به معروف، و ساخت ایران، از بخش‌های چهارمین دوره مسابقه بحر کَرَم بود.
خوش خطی و رعایت نظم در تکمیل مطالب، ارتباط با موضوع، و خلاقیت و نوآوری، از ملاک‌های داوری این مسابقه، به میزبانی استان قم و همکاری ستاد عالی نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور بوده است.

روستای دزک از توابع شهرستان کیار در فاصله ۳۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/ش چهارمین دوره مسابقه ملی نشریه دیواری بحر کَرَم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسجد فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۶۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،حسین هاشمی گفت: پایگاه‌های انتقال خون بروجن و شهرکرد به صورت همه‌روزه، فارسان در روز‌های شنبه و چهارشنبه و بن در روز پنجشنبه آماده خون‌گیری هستند و در شهرستان اردل و لردگان نیز مراکز خون‌گیری به صورت دوره‌ای و چند هفته یکبار فعال است.

دیگر خبرها

  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود